انتشار رندر های گلکسی A73 و نمایش طراحی آن پیش از معرفی

رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی A73 طراحی آن را پیش از رونمایی مشخص کرده است. با وجود شایعات متعددی که درباره این گوشی منتشر شده بود اکنون رندرهای جدیدی از آن به اینترنت راه پیدا کرده که علاوه بر طراحی آن تفاوت های آن نسبت به نسل قبل را نیز نشان می دهد. به […]

رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی A73 طراحی آن را پیش از رونمایی مشخص کرده است. با وجود شایعات متعددی که درباره این گوشی منتشر شده بود اکنون رندرهای جدیدی از آن به اینترنت راه پیدا کرده که علاوه بر طراحی آن تفاوت های آن نسبت به نسل قبل را نیز نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندر های منتشر شده از گلکسی A73 توسط OnLeaks و Zoutons به خوبی طراحی گوشی جدید سامسونگ را نشان میدهد. در این رندرها عملاً تغییری در طراحی گلکسی A73  نسبت به مدل های قبلی مشاهده نمی شود. همچنان دوربین های پنل پشتی دارای برجستگی هستند و احتمال شباهت آن به طراحی S21 وجود ندارد.

جلوی نمایشگر نیز همانند گوشی گلکسی A72 روزنه مخصوص دوربین سلفی وجود دارد و حاشیه های مربوط به اطراف نمایشگر نیز شبیه به نسل قبلی است. در مورد مشخصات فنی نیز طبق شایعات احتمالاً از پردازنده اسنپدراگون 750G و ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در این گوشی استفاده شده است. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل است و اطلاعاتی در رابطه با سایر سنسورها در دست نیست.

در برخی شایعات نیز از شراکت سامسونگ و AMD در تولید این گوشی و استفاده از نسخه کوچک شده اگزینوس ۲۲۰۰ با دو هسته با کارایی بالا صحبت شده است. احتمالا باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و از شارژ سریع 33 واتی نیز بهره مند است. با توجه به اینکه هنوز تاریخ مشخصی برای معرفی این گوشی تعیین نشده، احتمالا سامسونگ آن را به زودی معرفی خواهد کرد. برخی از منابع نیز زمان معرفی آن را ۲۹ آذر یا دهم دی عنوان کرده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال