آمازون قابلیت‎ برقراری تماس و ارتباط‎داخلی را به الکسا اضافه می‎کند

محبوبیت دستیار صوتی مجازی آمازون یعنی الکسا بسیار افزایش یافته است. موتورولا نیز در حال ساخت یک اسپیکر Moto Mod با قابلیت داخلی دسترسی به الکسا است. گوشی‎های آینده‎ی این شرکت نیز به صورت بومی یک اپلیکیشن الکسا خواهند داشت. ماه گذشته، شرکت هوآوی اعلام کرده که پرچم‎دار بعدی این شرکت در کشور ایالات‎متحده مجهز […]

محبوبیت دستیار صوتی مجازی آمازون یعنی الکسا بسیار افزایش یافته است. موتورولا نیز در حال ساخت یک اسپیکر Moto Mod با قابلیت داخلی دسترسی به الکسا است. گوشی‎های آینده‎ی این شرکت نیز به صورت بومی یک اپلیکیشن الکسا خواهند داشت. ماه گذشته، شرکت هوآوی اعلام کرده که پرچم‎دار بعدی این شرکت در کشور ایالات‎متحده مجهز به یک اپلیکیشن بومی الکسا خواهد بود. آمازون به نظر با الکسا یک بلیط بخت‎آزمایی برنده شده است و براساس گزارش جدید منتشر شده این شرکت قصد دارد قابلیت‎های دستیار شخصی خود را توسعه دهد.

براساس این گزارش تا انتهای امسال، آمازون حداقل یک دستگاه بهره‎مند از الکسا با قابلیت برقراری تماس‎های تلفنی عرضه خواهد کرد. به همین منظور کاربر بایستی به صورت شفاعی با گفتن شماره‎تلفن درخواست برقراری تماس کند. علاوه بر این، گفته می‎شود که دو کاربر الکسا می‎توانند با استفاده از یک سیستم ارتباط داخلی از فاصله‎های بسیار طولانی با یکدیگر صحبت ‎کنند.

این گزارش می‎گوید که با وجود مشکلات فنی که وجود دارد، آمازون در مرحله‎ی بتای محک‎زدن دستگاه مذکور با قابلیت تلفن‎زدن است. تمامی این کارها را دستیار صوتی انجام خواهد داد که تاریخ عرضه‎ی آن تنها به 2014 بر می‎گردد.

Amazon Echo و Echo Dot که هر دو مجهز به الکسا هستند، دوتا از جذاب‎ترین محصولات موجود در بازار آمریکا به شمار می‎روند. ولی الکسا مشکلی در رابطه با اضافه کردن اپلیکیشن‎های جدید برای ارتقاء مهارت‎های خود داشته است. قابلیت‎های ارتباط‎داخلی و برقراری تماس به نظر می‎رسد که نیاز به اپلیکیشن‎ها را از بین خواهد بود و در طول چند سال آتی میزان تقاضا برای الکسا اوج خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال