امکان گفتگو با الکسا به زودی برای کاربران فراهم می‌شود

براساس گزارش‎های جدیدی که منتشر شده آمازون در حال کار بر روی فناوری است که به دستیار مبتنی بر فضای ابری خود یعنی الکسا اجازه می‎دهد به منظور صحبت با کاربران برای آن‎ها نوتیفیکیشن‎ها ارسال کند. با توجه به قابلیت‎های مکالماتی بیشتر، این نوتیفیکیشن‎ها می‎توانند منجر به شکل‎‎گیری مکالمه‎ی کاملی شوند که توسط الکسا شروع […]

براساس گزارش‎های جدیدی که منتشر شده آمازون در حال کار بر روی فناوری است که به دستیار مبتنی بر فضای ابری خود یعنی الکسا اجازه می‎دهد به منظور صحبت با کاربران برای آن‎ها نوتیفیکیشن‎ها ارسال کند. با توجه به قابلیت‎های مکالماتی بیشتر، این نوتیفیکیشن‎ها می‎توانند منجر به شکل‎‎گیری مکالمه‎ی کاملی شوند که توسط الکسا شروع شده است. آمازون به منظور تحقق بخشیدن به این رویا، 100 میلیون دلار بودجه را به بهبود توانایی خودکار شناخت گفتگوی دستیار صوتی خود اختصاص داده است.

الکسا برای این‎که بیشتر درگیر گفتگوها با کاربر شود بایستی متوجه شود که چه نوع لحن صدایی را به نمایش بگذارد. آیا فردی که مکالمه با الکسا را شروع کرده است شاد، خشمگین یا ناراحت است؟ علاوه بر این، الکسا می‎بایست متوجه شود چه زمانی باید صحبت کند.

هر پیشرفتی که در الکسا صورت گیرد می‎تواند در دنیای گوشی‎های هوشمند اثرات خود را بر جا بگذارد. اگر به یاد داشته باشید، شرکت موتورولا اسپیکر Moto Mod خود را اخیرا معرفی کرده است که از قابلیت داخلی الکسا بهره می‎برد. علاوه بر این، گوشی‎های این شرکت در آینده الکسا را به عنوان یک اپ بومی در اختیار خواهند داشت. یک گوشی پرچم‎دار هوآوی که به بازار آمریکا نیز خواهد آمد نیز از الکسا به عنوان یک اپلیکیشن بومی استفاده خواهند کرد.

تحولات عظیمی در پیش روی دستیارهای شخصی مجازی که از فرمان‎های صوتی استفاده می‎کنند قرار دارد. با وجود الکسا، Google Assistant، کورتانای مایکروسافت و احتمالا تازه‎واردانی نظیر Bixby سامسونگ و Viki نوکیا، این رقابت داغ‎تر و داغ‎تر می‎شود. این اوج‎گیری رقابت می‎تواند منجر به شکل‎گیری قابلیت‎ها و توانمندهای‎ جدیدی شود که بسیار زودتر از پیش‎بینی‎ اکثر افراد رونمایی شوند. به تازگی، Google Assistant توسط گوگل در اختیار گوشی‎های اندرویدی مجهز به سیستم‎عامل اندروید مارشملو یا بالاتر قرار گرفته است. نسخه‎ی جدید این دستیار گوگل حالا توانایی‎های بیشتری در برقراری مکالمه دارد و راحت‎تر به سوالات پاسخ می‎دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال