نگرانی انگلستان از حمله سایبری به دانشکده نظامی

طبق گزارشی که اخیراً آکادمی آموزش وزارت دفاع انگلیس منتشر کرده است حمله سایبری از سوی کشوری دیگر به وزارت دفاع انگلیس انجام گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا به نقل از آکادمی دفاع انگلستان، حمله سایبری به وزارت دفاع انگلیس در ماه مارس ۲۰۲۱ کشف شد و پس از آن […]

طبق گزارشی که اخیراً آکادمی آموزش وزارت دفاع انگلیس منتشر کرده است حمله سایبری از سوی کشوری دیگر به وزارت دفاع انگلیس انجام گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا به نقل از آکادمی دفاع انگلستان، حمله سایبری به وزارت دفاع انگلیس در ماه مارس ۲۰۲۱ کشف شد و پس از آن شبکه رایانه ای نیز احیا شد. البته در این شبکه اطلاعات حساسی وجود نداشته است. اما باعث نگرانی هایی در مورد نفوذ دیگر کشورها به زیربنای فناوری اطلاعات وزارت دفاع انگلیس شده است. آکادمی موردنظر نیز در آکسفورد شایر بوده و وظیفه آن آموزش اعضای ارتش، دیپلمات‌ها و کارمندان وزارت دفاع است.

کشف این حمله سایبری توسط شرکت سرکو Serco پیمانکار سیستم فناوری اطلاعات وزارت دفاع در ماه مارس ۲۰۲۱ انجام شد. این این شرکت علاوه بر فعالیت غیرمعمولی، متوجه عامل های خارجی در سیستم نیز شده بود. به گفته مارشال استینگر اگرچه در این حمله نتیجه ای مانند کشته شدن افراد در خیابان نداشتیم، اما طی آن خسارت‌هایی نیز ایجاد شده است. همچنین هزینه هایی نیز برای احیای شبکه و پیشرفت آن انجام گرفته است. بررسی های بیشتر برای به این حمله سایبری آغاز شده اما هنوز نتیجه آنها فاش نشده است.
منبع خبر

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال