درخواست بازگرداندن حساب توییتری دونالد ترامپ از ایلان ماسک

پس از آنکه ایلان ماسک ۹.۲ درصد از سهام توییتر را خریداری کرد سهم بزرگی از این شبکه اجتماعی به ماسک تعلق گرفت. پس از اعلام این موضوع برخی چهره های محافظه کار از وی درخواست کردند تا حساب توییتری دونالد ترامپ را به وی بازگرداند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان‌ماسک […]

پس از آنکه ایلان ماسک ۹.۲ درصد از سهام توییتر را خریداری کرد سهم بزرگی از این شبکه اجتماعی به ماسک تعلق گرفت. پس از اعلام این موضوع برخی چهره های محافظه کار از وی درخواست کردند تا حساب توییتری دونالد ترامپ را به وی بازگرداند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان‌ماسک اکنون به بزرگترین سهامدار توییتر تبدیل شده است. پس از این موضوع بسیاری از افراد درخواست بازگرداندن حساب کاربری ترامپ را از وی داشتند. رئیس‌جمهور سابق آمریکا از ژانویه سال ۲۰۲۱ دیگر امکان دسترسی به حساب کاربری خود در توییتر را نداشته است. پیش از این نیز ماسک مخالفت خود را از قوانین مربوط به نظارت بر محتوا و آزادی بیان توییتر اعلام کرده بود.

 یکی از نمایندگان کنگره آمریکا به نام مارجری تیلر گرین در مورد آزادی بیان نوشته است: سهامدار اصلی جدید در توییتر قادر به بازگرداندن آزادی بیان به آن خواهد بود. وی در ادامه گفته است: این اقدام یک اقدام شجاعانه خواهد بود و با توجه به سرمایه گذاری دستگاه حاکم روی یک صنعت خاص ممکن است تهدید هایی نیز در این زمینه ایجاد شود.

 با وجود ادعای ایلان ماسک در مورد عدم پیروی توییتر از اصول آزادی بیان وی هنوز به درخواست های کاربران واکنشی نشان نداده است. ماسک پس از خرید سهام توییتر تنها در مورد وجود دکمه ادیت صحبتهایی را بیان کرده و نظرات کاربران را خواسته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال