بازی Resident Evil برای کنسول Nintendo Switch عرضه نخواهد شد

نینتندو که به تازگی از کنسول جدید خود موسوم به Nintendo Switch رونمایی کرده و قرار است طی ماه‌های آینده آن را روانه‌ی بازار کند امیدوار است تا استقبال خوبی از این کنسول به عمل آید. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این کنسول و بازی‌هایی که قرار است برای آن عرضه شوند منتشر شده اما […]

نینتندو که به تازگی از کنسول جدید خود موسوم به Nintendo Switch رونمایی کرده و قرار است طی ماه‌های آینده آن را روانه‌ی بازار کند امیدوار است تا استقبال خوبی از این کنسول به عمل آید. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این کنسول و بازی‌هایی که قرار است برای آن عرضه شوند منتشر شده اما به نظر می‌رسد یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای دنیای بازی‌های ویدیویی برای این کنسول منتشر نمی‌شود. کپ‌کام که پیش از این اعلام کرده بود به همکاری با نینتندو و کنسول جدید این شرکت علاقه‌مند است تا به این لحظه‌ عرضه‌ی بازی محبوب Resident Evil برای این کنسول را تکذیب کرده است.

کپ‌کام یکی از همکاران اصلی نینتندو به حساب می‌آید و قطعا در آینده بازی‌های بسیاری از سوی این استودیو برای کنسول جدید ژاپنی‌ها منتشر می‌شود اما این طور به نظر می‌رسد که Resident Evil، بازی محبوب شرکت کپ‌کام برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد.

Masachika Kawata، تهیه کننده‌ی بازی Resident Evil در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که کنسول نینتندو سوییچ سخت‌افزاری منحصر به فرد دارد اما با این وجود قرار نیست این بازی برای این کنسول منتشر شود. وی با بیان این که آن‌ها به آینده‌ی این کنسول و بازی‌های منتشر شده از سوی کپ‌کام امیدوار هستند اعلام کرد که فعلا قصد عرضه‌ی این بازی را ندارند.

بازی محبوب Resident Evil 7 قرار است فردا به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود. این بازی اول شخص به نظر می‌رسد توانسته نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال