محدودیت فوروارد کردن پیام ها در واتساپ به طور عمومی عرضه خواهد شد

حدود سه سال پیش واتساپ با هدف جلوگیری از نشر اطلاعات غلط فوروارد کردن پیام ها را برای عده زیادی از مخاطبان در قالب یک محدودیت ایجاد کرد. این ویژگی تنها در برزیل و به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت. به نظر می‌رسد اکنون این شرکت قصد دارد ویژگی مورد نظر را به طور […]

حدود سه سال پیش واتساپ با هدف جلوگیری از نشر اطلاعات غلط فوروارد کردن پیام ها را برای عده زیادی از مخاطبان در قالب یک محدودیت ایجاد کرد. این ویژگی تنها در برزیل و به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت. به نظر می‌رسد اکنون این شرکت قصد دارد ویژگی مورد نظر را به طور عمومی و برای تمامی اپلیکیشن های خود ارائه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از WABetaInfo، ویژگی محدودیت فوروارد کردن پیام ها در بروز رسانی جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در نسخه بتای 22.7.0.76 واتساپ و نسخه 2.22.8.11 به ترتیب برای نسخه های iOS و اندروید این قابلیت در دسترس قرار گرفته است. قرار است با استفاده از این محدودیت از انتشار اسپم و اطلاعات نادرست از طریق فوروارد کردن پیام ها به بیش از یک گروه جلوگیری شود.

در این محدودیت کاربران واتساپ تنها امکان فوروارد کردن پیامهای فوروارد شده را برای یک مخاطب خواهند داشت. البته این قابلیت در برزیل برای پیام هایی که چند بار فوروارد شده بودند متفاوت بود. پیام هایی که برای اولین بار فوروارد میشوند تنها برای ۵ چت و در حالت دوم تنها برای یکبار انجام می شود. در نسخه جدید علاوه بر محدودیت فوروارد پیام ها شاهد قابلیت دیگری به نام تب جوامع (Communities) هستیم. در این قسمت کاربران می‌توانند گروه های مختلف و دلخواه را به طور جداگانه جمع آوری کنند. ویژگی دیگر که احتمالا در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت ارسال محتوای چند رسانه ای برای دریافت کنندگان مختلف است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال