موسسه رزومه نویس از افزایش سرسام آوار مهاجرت میگوید!

کارشناسان موسسه رزومه نویس از افزایش بی سابقه درخواست های متخصصان مشاغل مختلف مبنی بر رزومه نگاری برای مهاجرت خبر میدهند. به گفته کارشناسان این موسسه از مهرماه سال جاری در پی اجرایی شدن محدودیت های سخت گیرانه اینترنتی و طرح صیانت، موجی از متخصصان مشاغل گوناگون به فکر مهاجرت افتاده اند چرا که ناچارا […]

کارشناسان موسسه رزومه نویس از افزایش بی سابقه درخواست های متخصصان مشاغل مختلف مبنی بر رزومه نگاری برای مهاجرت خبر میدهند. به گفته کارشناسان این موسسه از مهرماه سال جاری در پی اجرایی شدن محدودیت های سخت گیرانه اینترنتی و طرح صیانت، موجی از متخصصان مشاغل گوناگون به فکر مهاجرت افتاده اند چرا که ناچارا ادامه فعالیت شان در گرو برخورداری از اینترنت آژاد بین الملل است.

به گفته کارشناسان موسسه رزومه نویس، پدیده ای بنام مهاجرت عام در ایران شروع شده است. در سالهای گذشته شاهد مهاجرت نخبگان بوده ایم اما اخیرا با توجه به موج اعتراضات مدنی سراسری که راه افتاد، شاهد مهاجرت اقشار و توده های مختلف مردم از طبقات مختلف اجتماعی هستیم! این روزها کمتر متخصصی پیدا میشود که به فکر نگارش رزومه بین المللی و گشت و گذار در سایت های کاریابی بین المللی نباشد. از طرقی دیگر، اروپا ظرفیت های محدودی در جذب مهاجرین دارد که موجب شده سیل مهاجرت کنندگان ایرانی سر از کشورهای عربی و ترکیه دربیاورند! البته این کشورها نیز استقبال زیادی از ایده های کسب و کار مهاجرین و همچنین سرمایه گذار از خود نشان داده اند.

کارشناسان این موسسه از بالا رفتن درخواست های سفارش از ابتدای مهرماه خبر داده اند. سفارشات رزومه نگاری بین المللی بمنظور مهاجرت شغلی تا حدی بالا رفته است که امکان سرویس دهی به تمامی درخواستها وجود ندارد. این بسیار دلخراش است که موج مهاجرت استارتاپها افزایش بی سابقه داشته است و دولت هم برنامه ای اساسی برای رفع مشکلات ندارد. اخیرا مبلغ آزادسازی مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاهی بمنظور جلوگیری از مهاجرت شان افزایش چندین برابری داشت اما این راهکار هم نتوانسته است منجر به عدم مهاجرت گسترده شود. راهکار اصلی در آژادسازی اینترنت بین الملل و رفع فیلترینگ نهفته است که متاسفانه امیدی به تحقق آن نیست.

منبع : رزومه نویس resumenevis.com
(موسسه رزومه نگاری بین المللی)