فارغ التحصیلی ربات ها در ژاپن به جای دانشجویان

گروهی از دانشحویان دانشگاه کسب و کار در ژاپن جشن فارغ التحصیلی خود را با کمک ربات ها جشن گرفته اند. به دلیل شیوع کرونا در ژاپن این جشن فارغ التحصیلی بصورت غیرحضوری برگزار شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Reuters، در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته کسب […]

گروهی از دانشحویان دانشگاه کسب و کار در ژاپن جشن فارغ التحصیلی خود را با کمک ربات ها جشن گرفته اند. به دلیل شیوع کرونا در ژاپن این جشن فارغ التحصیلی بصورت غیرحضوری برگزار شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Reuters، در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته کسب و کار (BBA University) در ژاپن به جای حضور در جشن از ربات های جایگزین به نام NewMe استفاده کرده اند. این ربات ها توسط شرکت هلدینگ ANA تولید و عرضه می شوند. روی صورت این ربات ها تبلت هایی نصب شده بود که به وب کم های لپ تاپ دانشجویان متصل بود و چهره دانشجویان روی این تبلت ها نمایش داده میشد. هدایت این ربات ها نیز با کمک برنامه های کنترل از راه دور شرکت تولید کننده انجام گرفته بود. در این جشن هر کدام از ربات به جای دانشجویان مدارک خود را از رئیس دانشگاه دریافت کردند. این مدارک بر روی دستگیره هایی روی ربات ها نصب شد. این ربات ها پس از دریافت لوح به سمت میکروفون رفته و دانشجویان توانستند در مورد تجربیات و شرایط دانشگاه سخنرانی کنند.

این جشن دانشجویی به عنوان نمادین با تعداد اندکی ربات برگزار شد و کارمندان این دانشگاه این روش را جایگزین روش های دیگر در شرایط کنونی کرده اند و امیدوارند که دانشگاه های دیگر نیز از این روش استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال