روباتی که می تواند بهتر از نیروی انسانی ضدعفونی کند

یک روبات خودکار در متروهای هنگ کنک با استفاده از آب اکسیژنه و ضدعفونی کردن تمام سطوح به کاهش شیوع ویروس کرونا کمک می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شک شرکت بیوتکنولوژی به نام Avalon Biomedical در هنگ کنگ ربات هوشمندی ساخته است که می تواند فرآیند ضدعفونی کردن در متروهای این کشور […]

یک روبات خودکار در متروهای هنگ کنک با استفاده از آب اکسیژنه و ضدعفونی کردن تمام سطوح به کاهش شیوع ویروس کرونا کمک می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شک شرکت بیوتکنولوژی به نام Avalon Biomedical در هنگ کنگ ربات هوشمندی ساخته است که می تواند فرآیند ضدعفونی کردن در متروهای این کشور را به عهده بگیرد. از مهمترین وظیفه این ربات ارسال بافشار مواد ضدعفونی کننده به داخل درزها و منافذی است که هرگز یک نیروی انسانی نمی تواند انجام دهد. این ربات محلول ضدعفونی کننده آب اکسیژنه را با فشار و غلظت مشخص شده و با دقت بسیار به تمام سطوح داخلی قطارها می پاشد. بدین ترتیب آلودگی های ویروس به راحتی از بین می رود.

برای استفاده از این ربات کافیست نقشه مکان مورد نظر برای ربات ارسال و فعال شود. سپس کلیه مراحل ضذعفونی کردن توسط خود ربات انجام خواهد شد. این ربات هم اکنون علاوه بر ضدعفونی کردن قطار، اتاق کارمندان، اتاق تعویض لباس و سرویس بهداشتی را نیز ضدعفونی می کند. طراح این ربات در مورد نحوه کار آن می گوید: این ربات با تلفن همراه نیز تا فاصله 20 متری قابل کنترل است. در 4 ساعت مفید می تواند 1 قطار و 4 خودرو را ضدعفونی کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال