تصاویر منتسب به ساعت‎هوشمند 3 zenwatch ایسوس منتشر شد

چند روز قبل در اخباری که پوشش دادیم اعلام کردیم که ساعت‎هوشمند Zenwatch 3 ایسوس برخلاف هرکدام از نسل‎های قبلی خود گرد خواهد بود. و حالا عکس‎هایی از این گجت پوشیدنی به بیرون درز پیدا کرده است. البته باید اشاره داشت که این تصاویر، همان‎طور که مشخص است، رزولوشن بالایی ندارند اما به خوبی نشان می‌دهند که […]

چند روز قبل در اخباری که پوشش دادیم اعلام کردیم که ساعت‎هوشمند Zenwatch 3 ایسوس برخلاف هرکدام از نسل‎های قبلی خود گرد خواهد بود. و حالا عکس‎هایی از این گجت پوشیدنی به بیرون درز پیدا کرده است. البته باید اشاره داشت که این تصاویر، همان‎طور که مشخص است، رزولوشن بالایی ندارند اما به خوبی نشان می‌دهند که نسل بعدی ساعت‎هوشمند ایسوس (که در ذهن ما نظیر مدل‎های قبلی خود یعنی زِن‎واچ و زِن‎واچ 2 دارای سیستم‎عامل اندروید وِیر است) چه ظاهری خواهد داشت. در این تصاویر مشاهده می‌شود که این ساعت دو رنگ خواهد بود یعنی یا مشکی و طلایی یا قهوه‎ای و طلایی (به علت کیفیت پایین تصاویر سخت می‎توان مطمئن بود).

ساعت‎هوشمند Zenwatch 3 ایسوس دارای سه دکمه در سمت راست خود است که به شما کمک کند در بین منوهایی که در کنار صفحه‎ی نمایش لمسی به چشم می‎خورند مسیریابی کنید. بند این ساعت به نظر می‎رسد قابل تعویض باشد گرچه مشخص نیست که دارای یک اندازه‎ی استاندارد هستند یا خیر.

جایگاه شارژ این گجت پوشیدنی نیز در تصاویر نشان داده شده است و شبیه به یک حلقه‎ی مغناطیسی است که به سادگی به پشت ساعت خود برای شارژ آن متصل می‎کنید. ساعت زن‎واچ 3 در 5 ولت / 2 آمپر شارژ خواهد شد بنابراین 10 واتی است. طبق اسناد سازمان FCC که هفته‎ی گذشته افشا شد، این ساعت دارای قابلیت‎های ارتباطی و شبکه‎های بلوتوث 4.2 و Wi-Fi 802.11n خواهد بود. گفته شده پشت این گوشی از فولاد ضدزنگ ساخته خواهد شد ضمن اینکه رونمایی از این محصول احتمالا در جریان مراسم IFA در اواسط شهریورماه و در شهر برلین آلمان صورت خواهد گرفت.

در خصوص صحت این اطلاعات باید به این نکته اشاره کنیم که فردی که این خبر را منتشر کرده است مجبور به حذف آن از منبع اصلی شده و به همین استناد می‎توان گفت اگر واقعی نبودند این کار صورت نمی‎گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال