تبلت جدید نوکیا نمایشگری 18.4 اینچی خواهد داشت

شاید شنیدن چنین شایعه‌ای شما را متعجب کند اما به نظر می‌رسد نوکیا برنامه‌های زیادی را در سر دارد. شرکت FIH Mobile، یکی از زیرشاخه‌های شرکت Foxconn که مسئولیت تولید گوشی‌های نوکیا را برعهده گرفته قصد دارد از تبلتی غول‌پیکر با نمایشگری 18.4 اینچی رونمایی کند.  این شایعه در جایی جالب‌تر می‌شود که برخی از مشخصه‌های فنی […]

شاید شنیدن چنین شایعه‌ای شما را متعجب کند اما به نظر می‌رسد نوکیا برنامه‌های زیادی را در سر دارد. شرکت FIH Mobile، یکی از زیرشاخه‌های شرکت Foxconn که مسئولیت تولید گوشی‌های نوکیا را برعهده گرفته قصد دارد از تبلتی غول‌پیکر با نمایشگری 18.4 اینچی رونمایی کند.  این شایعه در جایی جالب‌تر می‌شود که برخی از مشخصه‌های فنی این تبلت در بنچمارک GFXBench رویت شده است.

این تبلت یا شاید بهتر باشید بگوییم تلوزیون کوچک نوکیا، به نمایشگری 18.4 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 مجهز شده است. چیپست اسنپ‌دراگون 835 با 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابای حافظه‌ی داخلی از مشخصه‌های دیگر این تبلت به حساب می‌آید. محصول غول‌پیکر نوکیا به دو سنسر 12 مگاپیکسلی برای دوربین جلو و اصلی تبلت مجهز شده که قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن 4K را دارا است. این در حالی است که دوربین اصلی قابلیت‌هایی همچون فوکس خودکار و فلاش ال‌ای‌دی را با خود یدک می‌کشد.

فعلا اطلاعات بیشتری از این تبلت مبنی بر زمان انتشار یا زمان معرفی رسمی آن فاش نشده است. اگر شایعه‌ی مورد نظر درست باشد، به نظر می‌رسد در آینده خبرهای بیشتری از این تبلت غول‌پیکر منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال