تصاویر مدل 2016 گلکسی A8 سامسونگ به بیرون درز کرد

اگر به دنبال یک گوشی گلکسی سامسونگ با نمایشگر 5.7 اینچی هستید که آتش نگیرد و نیازی به قلم S Pen هم ندارید، ممکن است شانس به شما رو کرده باشد، چون رندرهای زیر چنین گوشی را نشان می‎دهد. البته به عنوان مزاح باید گفت هم‎چنان معلوم نیست این گوشی هم آتش نگیرد، چون گوشی […]

اگر به دنبال یک گوشی گلکسی سامسونگ با نمایشگر 5.7 اینچی هستید که آتش نگیرد و نیازی به قلم S Pen هم ندارید، ممکن است شانس به شما رو کرده باشد، چون رندرهای زیر چنین گوشی را نشان می‎دهد. البته به عنوان مزاح باید گفت هم‎چنان معلوم نیست این گوشی هم آتش نگیرد، چون گوشی گلکسی A8 مدل 2016 که تصاویر آن را در زیر می‎بینید هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، ولی شک داریم سامسونگ دیگر به فکر تکرار اشتباه نوت 7 و باتری‎های معیوب آن باشد.

در هر صورت، این تصاویر که منبع معتبری دارند، یک گوشی شیشه‎ای و فلزی را نشان می‎دهد که زبان طراحی آن بسیار مشابه با گلکسی اس 7 است ولی یک نمایشگر بزرگتر 5.7 اینچی دارد. در گزارش منبع این خبر حتی ابعاد دقیق آن، 156.5 در 77.5 در 7.3 میلی‎متر، ذکر شده است تا به نسبت نوت 7 عریض‎تر و بزرگ‎تر باشد. بخش پهن‎تر بودن این گوشی را به سادگی می‎توان حدس زد چون صفحه‎نمایش خمیده‎ یا قابلیت‎های مشابه دیگری را ندارد ولی آن‎دسته از افرادی که منتظر یک نوت 7 با صفحه‎‎نمایش تخت بودند ممکن است هیجان‎زده شوند، البته نیازی نیست به قیمت بالقوه پایین‎تر آن اشاره کنیم.

در رابطه با مشخصات این گوشی شایعات شنیده شده به صورت زیر است: یک نمایشگر با دقت فول اچ‎دی، چیپست اگزینوس 7420، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی. دوربین پشتی این گوشی می‎تواند یک سنسور 16 مگاپیکسلی و در جلو شاهد یک دوربین 5 مگاپیکسلی باشیم و سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 از پیش نصب شده خواهد.

البته باید اشاره داشت همین اواخر در اخبار نتایج تست بنچمارک گوشی گلکسی A8 مدل 2016 سامسونگ را اعلام کردیم.

البته نکته‎ی عجیبی که در این تصاویر دیده می‎شود وجود یک منفذ در بالای دکمه‎ی قفل کردن گوشی در سمت راست است که ممکن است محل جدید اسپیکر در این گوشی باشد چون در بخش‎های دیگر وجود محلی برای اسپیکرها را نمی‎بینیم.

در زیر می‎توانید تصاویر گوشی گلکسی (A8 (2016 را مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال