نتایج بنچمارک گوشی گلکسی (A8 (2016 منتشر شد

نسخه‎ی آپگرید گوشی گلکسی A8 در پیش رو است و به اندازه‎ی کافی مدرک وجود دارد که شرکت سامسونگ در حال نهایی کردن کارهای تولید گوشی گلکسی (A8 (2016 است. این گوشی که قبلا در وب‎سایت GFXBench ظاهر شده و مقداری از مشخصات آن تحت مدلی به اسم  SM-A810 مشخص شده بود ولی این بار […]

نسخه‎ی آپگرید گوشی گلکسی A8 در پیش رو است و به اندازه‎ی کافی مدرک وجود دارد که شرکت سامسونگ در حال نهایی کردن کارهای تولید گوشی گلکسی (A8 (2016 است. این گوشی که قبلا در وب‎سایت GFXBench ظاهر شده و مقداری از مشخصات آن تحت مدلی به اسم  SM-A810 مشخص شده بود ولی این بار نیز شاهد حضور مجدد آن در تست‎های بنچمارک این پایگاه هستیم. این نتایج را می‎توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

نتایج بنچمارک گوشی گلکسی (A8 (2016 نتایج بنچمارک گوشی گلکسی (A8 (2016 -

این گوشی هم‎چنین تاییدیه‎ی بلوتوث را نیز دریافت کرده است.

آخرین نتایج تست‎های بنچمارک انجام شده نشان از این دارند که گوشی SM-A810F یک پردازنده‎ی اگزینوس 7420 با سرعت 2.1 گیگاهرتز به همراه 3 گیگابایت رم خواهد داشت، یعنی عملا قرار است با یک گوشی میان‎رده‎ی قوی روبرو باشیم. انتظار می‎رود حافظه‎ی داخلی این گوشی 32 گیگابایت باشد و از یک نمایشگر 5.7 اینچی بهره ببرد. مشخصات فنی که از این گوشی قبلا فاش شده بود نشان از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و هم‎چنین سیستم‎عامل اندروید 6.0.1 مارشملو داشته‎اند. گرفتن تاییدیه‎ی بلوتوث به تنهایی نشان دهنده‎ی این است که تمامی مراحل لازم قبل از عرضه‎ی این گوشی طی شده است و معمولا این تاییدیه‎ نشان‎دهنده‎ی تاریخ نزدیک عرضه‎ی گوشی‎ها به بازار است. سامسونگ هنوز زمان عرضه‎ی گوشی گلکسی A8 نسخه‎ی 2016 خود را به همراه قیمت آن اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال