گوشی گلکسی C5 Pro در بنچمارک Geekbench رویت شد

تنها پس از گذشت چند هفته از مشاهده گوشی Samsung Galaxy C5 Pro برای نخستین بار در تست GFX، حالا این گوشی در پایگاه داده Geekbench نیز خودنمایی کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بنچمارک، در این گوشی از چیپ Snapdragon 625 با بهره گیری از هشت هسته‌ی پردازشی استفاده شده است. اطلاعات دیگری نیز از […]

تنها پس از گذشت چند هفته از مشاهده گوشی Samsung Galaxy C5 Pro برای نخستین بار در تست GFX، حالا این گوشی در پایگاه داده Geekbench نیز خودنمایی کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بنچمارک، در این گوشی از چیپ Snapdragon 625 با بهره گیری از هشت هسته‌ی پردازشی استفاده شده است.

Samsung Galaxy C5 Pro

Samsung Galaxy C5 Pro

اطلاعات دیگری نیز از این گوشی منتشر شده است که شامل: برخوردار بودن گوشی از چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و بهره‌گیری از اندروید مارشمالو 6.0.1 می‌باشد. اگر این مشخصات را با مشخصات منتشر شده از تست GFX مقایسه کنیم، هماهنگی کامل میان آن‌ها را مشاهده خواهیم کرد.

همچنین، به نظر می‌رسد که در این گوشی از صفحه‌نمایشی با رزولوشن Full HD و ابعاد 5.5 اینچ استفاده شده است. 64 گیگابایت نیز حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. دو دوربین 16 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی در آن بکار گرفته خواهند شد.

Samsung Galaxy C5 Pro به تازگی گواهینامه‌های TENAA، FCC و Wi-Fi را دریافت کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال