گوشی گلکسی فولدر 2 رسماً معرفی شد

تقریبا یک ماه بعد از کسب تایید‎یه‎ی سازمان چینی TENNA، سامسونگ به صورت رسمی گوشی گلکسی فولدر 2 را معرفی کرد. این گوشی در حال حاضر در وب‎سایت Samsung China لیست شده است و همان‎طور که می‎شود حدس زد ابتدا در کشور چین ارائه می‎شود. گوشی گلکسی فولدر 2 دارای یک نمایشگر 3.8 اینچی با […]

تقریبا یک ماه بعد از کسب تایید‎یه‎ی سازمان چینی TENNA، سامسونگ به صورت رسمی گوشی گلکسی فولدر 2 را معرفی کرد. این گوشی در حال حاضر در وب‎سایت Samsung China لیست شده است و همان‎طور که می‎شود حدس زد ابتدا در کشور چین ارائه می‎شود.

گوشی گلکسی فولدر 2 دارای یک نمایشگر 3.8 اینچی با دقت WVGA است. در بخش سخت‎افزاری شاهد استفاده از یک چیپ اسنپ‎دراگون 452 با یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم هستیم. حافظه‎ی داخلی 16 گیگابایت و امکان ارتقاء آن با استفاده از کارت حافظه‎ی خارجی نیز وجود دارد.

سیستم‎عامل این گوشی اندروید مارشملو 6.0.1 بوده و از یک باتری با گنجایش 1950 میلی‎آمپر ساعتی بهره می‎برد. سامسونگ میزان دوام این باتری را در حالت انتظار 318 ساعت تخمین می‎زند. ابعاد گوشی گلکسی فولدر 2 برابر با 122 در 60.2 در 15.4 میلی‎متر با وزنی برابر با 160 گرم است.

در پشت این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش ال‎ای‎دی و در جلو یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای مکالمات ویدئویی دیده می‎شود. در حال حاضر خبری در رابطه با قیمت و زمان ورود این گوشی به بازار وجود ندارد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال