گوشی گلکسی فولدر 2 سامسونگ موفق به دریافت گواهینامه TENAA شد

یکی از شاخصه‌های موفقیت در بازارهای گوشی هوشمند مربوط به ارائه محصولات در تمامی زمینه‌های ممکن است. شرکت کره‌ای سامسونگ نیز در همین مسیر قدم گذاشته است و در حقیقت قصد دارد محصول جدید خود را البته تنها به منظور ارائه داخلی و همچنین کشورهای آسیایی راهی بازار نماید. همان طور که مشاهده می‌کنید شرکت […]

یکی از شاخصه‌های موفقیت در بازارهای گوشی هوشمند مربوط به ارائه محصولات در تمامی زمینه‌های ممکن است. شرکت کره‌ای سامسونگ نیز در همین مسیر قدم گذاشته است و در حقیقت قصد دارد محصول جدید خود را البته تنها به منظور ارائه داخلی و همچنین کشورهای آسیایی راهی بازار نماید.

gsmarena_002

همان طور که مشاهده می‌کنید شرکت سامسونگ در حال تولید یک گوشی تاشو است. این گوشی هوشمند به طور پیشفرض از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. اما در هر صورت می‌بایست به این نکته نیز اشاره کرد که هنوز هم تایپ کردن با کیبورد فیزیکی با جواب دادن تلفن با باز کردن درب آن بسیار خوشایند و دوست داشتنی به نظر می‌آید. آخرین گوشی در حال ساخت توسط شرکت سامسونگ در این زمینه گلکسی فولدر 2 (Galaxy Folder 2) نام دارد. بعد از این که اطلاعات مربوط به این گوشی در وبسایت مربوط به گروه سازمان بلوتوث، Zauba هند و FCC منتشر شد این بار نوبت وب‌سایت سازمان تنا بود که اطلاعات و تصویر این گوشی را در فضای مجازی انتشار دهد.

gsmarena_003

این گوشی جدید که دارای کد SM-G1600 است دارای ابعاد دقیق 122 × 60.2 × 15.5 میلی‌متر بوده و وزنی برابر با 155 گرم خواهد داشت. ابعاد نمایشگر لمسی این گوشی نیز معادل 3.8 اینچ بوده و درست همانند نسخه پیشین از دقت تصویر 480×800 پیکسل برخوردار خواهد بود. این گوشی از یک تراشه چهار هسته شرکت کوالکام که از حداکثر فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتزی استفاده می‌کند، تجهیز خواهد شد و در کنار آن دارای میزان حافظه رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی خواهد بود. میزان حافظه داخلی از طریق شیار کارت حافظه قابل افزایش خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. میزان ظرفی باتری این گوشی نیز معادل 1950 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. جالب است بدانید که به منظور درخشش بیشتر در این حوزه، گلکسی فولدر 2 از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو به همراه تمامی امکانات موجود در آن استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال