گوشی گلکسی J3 2017 سامسونگ در FCC رویت شد

گوشی گلکسی J3 2017 سامسونگ که در حال حاضر توسط سازمان رگلاتوری چینی TENAA مورد تایید گرفته دیداری هم از سازمان FCC در ایالات‎‎متحده داشته است. انتظار می‎رود این گوشی در فروردین‎ماه سال بعد (دقیق بخواهیم بگوییم 24 فروردین‎‌ماه) رونمایی شود، این گوشی دارای یک نمایشگر 5 اینچی از نوع سو‎پر‎ آمولد با دقت 720 […]

گوشی گلکسی J3 2017 سامسونگ که در حال حاضر توسط سازمان رگلاتوری چینی TENAA مورد تایید گرفته دیداری هم از سازمان FCC در ایالات‎‎متحده داشته است. انتظار می‎رود این گوشی در فروردین‎ماه سال بعد (دقیق بخواهیم بگوییم 24 فروردین‎‌ماه) رونمایی شود، این گوشی دارای یک نمایشگر 5 اینچی از نوع سو‎پر‎ آمولد با دقت 720 در 1280 پیکسل است. از یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز استفاده می‎شود تا این فرضیه شکل گیرد که  چیپست اسنپ‎دراگون 430 در قلب این گوشی قرار گرفته است. در نتیجه به همراه آن در بخش گرافیکی آدرنو 304 دیده خواهد شد.

در نزدیک به لبه‎ی بخش پشتی این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی و در جلو یک سنسور 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است تا مدیریت کننده‎ی تصاویر سلفی و گفتگوهای ویدئویی باشد. از سایر مشخصات این گوشی می‎توان به داشتن 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎داخلی اشاره کرد. برای افرادی که دنبال فضا‎ی‎ ذخیره‎سازی بیشتری هستند پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی 64 گیگابایتی نیز دیده می‎شود. از یک باتری 2600 میلی‎آمپری نیز استفاده شده و سیستم‎عامل این گوشی اندروید نوقا 7.0 است. شماره مدل این گوشی طبق اطلاعات مطرح شده SM-J327P است.

همانند همیشه، سازمان FCC اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی جدا از برچسب FCC و قرار دادن آن بر روی این دستگاه، منتشر نکرده است. حالا بایستی به انتظار بهار بنشینیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال