مشخصات فنی نسخه 2017 گلکسی J3 سامسونگ لو رفت!

با آن‎که هنوز در سال 2016 میلادی هستیم، ولی سایت سازمان تنظیم مقررات مخابراتی کشور چین، TENAA، مشخصات فنی نسخه‎ی 2017 گوشی گلکسی J3 سامسونگ  را ارائه داده است. درست متوجه شدید و اشتباه تایپی هم نیست، به نظر می‎رسد که سامسونگ از همین الان برای سال بعدی خود یک مدل رده پایین آماده کرده […]

با آن‎که هنوز در سال 2016 میلادی هستیم، ولی سایت سازمان تنظیم مقررات مخابراتی کشور چین، TENAA، مشخصات فنی نسخه‎ی 2017 گوشی گلکسی J3 سامسونگ  را ارائه داده است. درست متوجه شدید و اشتباه تایپی هم نیست، به نظر می‎رسد که سامسونگ از همین الان برای سال بعدی خود یک مدل رده پایین آماده کرده است.

این گوشی در دو مدل به بازار ارائه می‎شود یعنی SM-J3110 (احتمالا مدل جهانی) و SM-J3119 (مختص به اپراتور China Telecom کشور چین).

از مشخصات این گوشی می‎توان به داشتن یک صفحه‎ی نمایش 5.1 اینچی از نوع Super AMOLED – رزولوشن 720p برای مدل بین‎المللی و 1080p برای مدل مخصوص اپراتور China Telecom – اشاره کرد. سایر مشخصات همانند سری‎های قبلی این گوشی هستند؛ یعنی داشتن سیستم‎عامل اندروید آب‎نبات چوبی (عجیب است آن هم برای سال 2017!)، پردازنده‎ی 4 هسته‎ای (سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز)، 2 گیگابایت رم و فضای ذخیره‎سازی داخلی 16 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه‎ی خارجی.

در بخش دوربین در پشت گوشی شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت گرفتن ویدئوهای 1080p و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هستیم. هر دو مدل این گوشی پشتیبانی از شبکه‎ی LTE را به همراه باتری با ظرفیت 2,600mAh خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال