تصاویر گوشی گلکسی J7 2017 سامسونگ منتشر شد

تصاویر سه بعدی منتشر شده از گوشی Samsung Galaxy J7 مدل 2017 بوسیله‌ی @OnLeaks و 91mobiles اطلاعات جدید و مهمی در رابطه با این گوشی را در اختیارمان قرار داده است. یک تغییر هیجان انگیز در این گوشی، وجود یک نوار افقی فلزی بروی قاب پشتی دستگاه می باشد. بروی این نوار، دوربین و فلش LED آن وجود […]

تصاویر سه بعدی منتشر شده از گوشی Samsung Galaxy J7 مدل 2017 بوسیله‌ی @OnLeaks و 91mobiles اطلاعات جدید و مهمی در رابطه با این گوشی را در اختیارمان قرار داده است.

یک تغییر هیجان انگیز در این گوشی، وجود یک نوار افقی فلزی بروی قاب پشتی دستگاه می باشد. بروی این نوار، دوربین و فلش LED آن وجود دارند. مورد قابل توجه بعدی اسپیکرها هستند که در این گوشی در جایی عجیب و قریب قرار گرفته اند. البته اسپیکر مکالمه‌ی این دستگاه قابلیت انجام برخی از وظایف اسپیکر اصلی را نیز دارا میباشد.

گوشی Samsung Galaxy J7 مدل 2017 به‌نظر میرسد ابعادی نزدیک به نسل پیشین خود را داشته باشد. همچنین، استفاده از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080p در این دستگاه پیش‌بینی شده است. برخی شایعات دیگر مبنی بر وجود دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی در این دستگاه هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال