گلکسی J7 2017 مجوز WiFi را دریافت کرد

Galaxy J7 (2017) یک گوشی‎هوشمند میان‎رده است که در حدود یک ماه بعد در بازار ایالات‎متحده حضور پیدا خواهد کرد. بسیاری از اپراتورهای این کشور گوشی جدید سری J سامسونگ را ولی تحت نام‎های مختلف عرضه خواهند کرد. به عنوان مثال، شرکت ورایزون انتظار می‎رود از 21 فروردین‎ماه این گوشی را تحت عنوان Samsung Galaxy […]

Galaxy J7 (2017) یک گوشی‎هوشمند میان‎رده است که در حدود یک ماه بعد در بازار ایالات‎متحده حضور پیدا خواهد کرد. بسیاری از اپراتورهای این کشور گوشی جدید سری J سامسونگ را ولی تحت نام‎های مختلف عرضه خواهند کرد.

به عنوان مثال، شرکت ورایزون انتظار می‎رود از 21 فروردین‎ماه این گوشی را تحت عنوان Samsung Galaxy J7 V رونمایی کند و Tracfone آن را به اسم  Samsung Galaxy J7 Sky Pro به فروش خواهد رساند. سایر اپراتورهای مخابراتی احتمالا آن را به اسم Galaxy J7 (2017) عرضه کنند ولی در حال حاضر چیزی مشخص نیست.

اخیرا، این گوشی هوشمند در لیست اتحادیه وای‎‎فای ظاهر شد، توقف‎گاه دیگری که Galaxy J7 (2017) پیش از رونمایی رسمی بایستی در آن حضور داشته باشد. بعد از دریافت مجوز وای‌‌‎فای، این گوشی می‎بایست برای درخشش آماده باشد چون تاییدیه‎ی FCC را همین چند وقت پیش دریافت کرد تا گواهینامه‎ی بلوتوث نیز به این گوشی داده شود.

Galaxy J7 (2017) یک گوشی میان‎رده‎ی قابل قبول است که براساس اسناد اتحادیه وای‎فای از همان ابتدا مجهز به سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 خواهد بود.

از نظر سخت‎افزار داخلی، گلکسی J7 مدل 2017 سامسونگ به لطف استفاده از چیپست اسنپ‎دراگون 625 کوالکام قدرت رقابت خوبی خواهد داشت. به همراه این پردازنده‎ی قدرتمند 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎داخلی با قابلیت ارتقاء دیده می‎شود.

براساس شایعات این گوشی از دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس‎های ویدئویی برخوردار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال