گوشی Galaxy J7 2017 سامسونگ در پایگاه داده GFXBench مشاهده شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی GFXBench، گوشی Galaxy J7 2017 از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720p بهره خواهد برد. همچنین، توان پردازشی این گوشی با استفاده از چیپ Samsung Exynos 7870 با بهره‌گیری از چهار هسته‌ی پردازشی از نوع Cortex-A53 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T830 تأمین خواهد شد. دو گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت […]

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی GFXBench، گوشی Galaxy J7 2017 از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720p بهره خواهد برد. همچنین، توان پردازشی این گوشی با استفاده از چیپ Samsung Exynos 7870 با بهره‌گیری از چهار هسته‌ی پردازشی از نوع Cortex-A53 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T830 تأمین خواهد شد. دو گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این گوشی درنظر گرفته شده است. برای دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل و برای دوربین اصلی آن از یک سنسور با رزلوشن 5 مگاپیکسل استفاده شده است. در تست‌های انجام شده، این گوشی درحال اجرای اندروید 7.0 نوقا بوده است.

جالب اینجاست که پیش از این و در تست‌های Geekbench این گوشی با پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 625 مشاهده شده بود. این به معنی این است که احتمالاً این گوشی در نسخه‌های گوناگون و با پردازنده‌های متفاوت عرضه خواهد شد.

از آنجایی که Galaxy J7 2017 به تازگی گواهینامه‌های FCC و  Bluetooth SIG را دریافت کرده است، پیش‌بینی می‌شود به‌زودی شاهد عرضه‌ی این گوشی در بازار باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال