شش مدل جدید از گوشی Galaxy J7 2017 تاییدیه وای‎فای را دریافت می‎کنند

گوشی‌هوشمند گلکسی J7 2017 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه‌ی وای‌فای شده است. نکته‌ی جالب در مورد این تاییدیه آن است که به نظر می‌رسد شش نسخه‌ی متفاوت از این گوشی در حال تولید باشد. این گوشی به تازگی در منابع مختلفی فاش شده و از آن‌جایی که موفق به کسب تاییدیه‌ی وای‌فای شده به نظر […]

گوشی‌هوشمند گلکسی J7 2017 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه‌ی وای‌فای شده است. نکته‌ی جالب در مورد این تاییدیه آن است که به نظر می‌رسد شش نسخه‌ی متفاوت از این گوشی در حال تولید باشد. این گوشی به تازگی در منابع مختلفی فاش شده و از آن‌جایی که موفق به کسب تاییدیه‌ی وای‌فای شده به نظر می‌آید که زمان زیادی تا معرفی رسمی آن باقی نمانده باشد. شش مدل مشخص شده در این تاییدیه به ترتیب SM-J730F, SM-J730F/DS, SM-J730G, SM-J730G/DS, SM-J730GM, و SM-J730GM/DS هستند که حرف DS نشان دهنده‌ی دو سیم‌کارته بودن آن‌ها است.

براساس اطلاعات فاش شده، هر شش مدلی که موفق به کسب تاییدیه‌ی وای‌فای شده‌اند اندروید 7 را اجرا می‌کردند. نکته‌ی جالب در مورد این تاییدیه آن است که دو مدل دیگر از این گوشی که پیش از این تاییدیه‌ی CFC را دریافت کرده بودند در این تاییدیه وجود ندارند.

تاکنون اطلاعات زیادی از میان‌رده‌ی جدید سامسونگ فاش شده و به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده باشد. براساس بنچمارک‌های فاش شده از این گوشی، نسخه‌ی 2017 گوشی گلکسی J7 سامسونگ به چیپست اگزینوس 7870 مجهز می‌شود. این چیپست، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتزی را در کنار خود می‌بیند و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بر روی این گوشی تعبیه خواهند شد. گفته می‌شود این گوشی نمایشگری 5.5 اینچی خواهد داشت و رزولوشن این صفحه نمایش نیز فول‌اچ‌دی خواهد بود. از دیگر مشخصه‌های فنی این گوشی می‌توان به سنسور 12 یا 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. در نهایت، براساس تصاویر فاش شده از این گوشی، سامسونگ احتمالا بدنه‌ای فلزی را برای این گوشی در نظر خواهد گرفت.

با این حال، هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست و نمی‌توان در مورد مسائلی دیگر نظیر قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن‌ صحبت کرد. باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود سامسونگ چه زمانی از میان‌رده‌ی محبوب خود رونمایی می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال