سامسونگ روی گوشی گلکسی On7 2016 کار می‌کند

امسال شاهد عرضه مدل‎های 2016 اندکی برای گوشی‎های هوشمند سامسونگ بوده‎ایم، ولی به نظر می‎رسد که این شرکت گوشی دیگری را در صف انتظار برای معرفی قرار داده است. گفته می‎شود این شرکت کره‎ای در حال کار بر روی نسخه 2016 گوشی گلکسی On7 است که آن را جایگزین نسخه سال قبل یعنی On7 اولیه کند. […]

امسال شاهد عرضه مدل‎های 2016 اندکی برای گوشی‎های هوشمند سامسونگ بوده‎ایم، ولی به نظر می‎رسد که این شرکت گوشی دیگری را در صف انتظار برای معرفی قرار داده است. گفته می‎شود این شرکت کره‎ای در حال کار بر روی نسخه 2016 گوشی گلکسی On7 است که آن را جایگزین نسخه سال قبل یعنی On7 اولیه کند.

این قضیه توسط وب‎سایت دنبال کننده‎ی فعالیت‎های وارداتی هندی Zauba کشف شده که در همین رابطه می‎توانید تصویر زیر را مشاهده کنید. چندین قطعه‎ی مختلف برای گوشی به اسم SM-G610F سامسونگ به این کشور، به منظور بررسی و آزمودن، وارد شده است. از آن‎جایی‎ که On7 مدل 2015 شماره مدل SM-G600 را دارد، یقینا این شماره مدل جدید به نسل بعدی این گوشی اشاره دارد.

gsmarena_002

خوشبختانه به واسطه‎ی این تصویر و اطلاعات منتشر شده، قسمتی از مشخصات فنی مدل جدید نیز مشخص شده است. گوشی On7 مدل 2016 دو سیم‎کارته (سیم‎کارت دوم نقش درگاه میکرو اس‎دی را نیز دارد) بوده و یک دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و صفحه‎ی نمایش لمسی فول‎اچ‎دی با رزولوشن 1080p دارد.

در مقایسه، نسل قبلی این گوشی نمایشگری با رزولوشن 720p و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی داشت تا تغییرات جدید با روی خوش مورد قبول واقع شوند. البته باید اشاره داشت هم مدل قبلی و هم جدید دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دارند تا در این بخش شاهد تغییری نباشیم. امیدواریم در اخبار آینده‎ی مربوط به این گوشی اطلاعاتی در رابطه با افزایش میزان رم یا حافظه‎ی داخلی بشنویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال