گوشی گلکسی On7 2016 در Geekbench رویت شد؛ چیپست اگزینوس 7870 و رم 3 گیگابایتی

براساس خبرهای منتشر شده اطلاعات و مشخصات فنی مربوط به نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی On7 سامسونگ در بنچمارک‌ها دیده شده است. در حقیقت هم اینک می‌دانیم که به احتمال بسیار زیاد این گوشی از تراشه 2.0 گیگاهرتزی اسنپدراگون 625 کوالکام به همراه میزان حافظه رم سه گیگابایتی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، […]

براساس خبرهای منتشر شده اطلاعات و مشخصات فنی مربوط به نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی On7 سامسونگ در بنچمارک‌ها دیده شده است. در حقیقت هم اینک می‌دانیم که به احتمال بسیار زیاد این گوشی از تراشه 2.0 گیگاهرتزی اسنپدراگون 625 کوالکام به همراه میزان حافظه رم سه گیگابایتی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، نمایشگر 4.8 اینچی با دقت فول اچ‌دی، به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش با کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که نسخه SM-G610F، مربوط به همین نگارش از گلکسی On7 سامسونگ است که قرار است در کشور هند عرضه گردد. این نسخه هم اینک در بنچمارک Geekbench رخ نمایان کرده است و براساس اطلاعات موجود در تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 سامسونگ در کنار میزان حافظه رم سه گیگابایتی استفاده می‌کند. به احتمال بسیار زیاد نسخه دارای تراشه شرکت کوالکام به منظور ارائه به کشور چین آماده خواهد شد.

fingerprint-sensor-on-7-2016

اما این پایان داستان نیست. نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی On7 سامسونگ شاید اولین گوشی میان‌رده مجهز به حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت باشد که در هند قیمتی زیر 15 هزار روپیه دارد. براساس لیست شرکت واردات کشور هند که با نام Zauba شناخته می‌شود، این گوشی دارای حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بر روی بدنه خود است. این موضوع در هنگام تست و ارزیابی دستگاه تعیین و تشخیص داده شده است. هنوز هیچ گونه اطلاعات خاصی در مورد زمان رونمایی رسمی از این گوشی توسط شرکت سامسونگ آشکار نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال