مقایسه ویدئویی دوربین گلکسی S6 edge در مقابل آیفون 6 Plus: تثبیت تصاویر

چنین گفته می‌شد که زمان زیادی طول خواهد کشید تا سازندگان تلفن همراه بتوانند به آنچه امروز هستند، دست پیدا کنند، اما در حال‌حاضر ما شاهد آن هستیم که پرچمداران کمپانی‌های مطرح برای دوربین‌های تلفن‌های هوشمند خود از تثبیت کننده‌های تصویر استفاده می‌کنند. پس از ساخت Galaxy Note 4، سامسونگ در گام بعدی خود فناوری […]

چنین گفته می‌شد که زمان زیادی طول خواهد کشید تا سازندگان تلفن همراه بتوانند به آنچه امروز هستند، دست پیدا کنند، اما در حال‌حاضر ما شاهد آن هستیم که پرچمداران کمپانی‌های مطرح برای دوربین‌های تلفن‌های هوشمند خود از تثبیت کننده‌های تصویر استفاده می‌کنند.

پس از ساخت Galaxy Note 4، سامسونگ در گام بعدی خود فناوری OIS را در ساخت دوربین‌های مربوط به گلکسی S6 و گلکسی S6 edge استفاده کرد.

برای مثال می‌توان به خنثی کردن اثرات لرزش دست و تکان خوردن در طول ضبط ویدئو و همچنین قابلیت عکاسی در نور کم بوسیله کاهش سرعت شاتر و اجازه ورود نور بیشتر به دیافراگم دوربین اشاره کرد.

به منظور سنجیدن راه‌حل سامسونگ قسمتی از نمایش این کمپانی که به همین منظور تهیه شده و هر دو اسمارت‌فون Galaxy S6 edge و iPhone 6 Plus را روی یک سطح لرزان قرار داده برای شما به نمایش گذاشته‌است. شما می‌توانید نتیجه این آزمایش را در ویدئوی کوتاه زیر مشاهده کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/a1WGM[/aparat]

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال