سامسونگ تولید سری نوت را کنار نگذاشته است؛ Note 8 نیمه دوم سال 2017 عرضه می‌شود

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد، با وجود مشکلات گلکسی نوت 7، سامسونگ سری نوت را کنار نگذاشته است. دیروز، یک مقام رسمی کره جنوبی از بخش الکترونیک اعلام کرد که این شرکت تصمیم دارد گلکسی S8 و S8 اج خود را  در ماه آوریل عرضه کند و همین‌طور انتظار می‌رود که گلکسی Note 8 […]

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد، با وجود مشکلات گلکسی نوت 7، سامسونگ سری نوت را کنار نگذاشته است. دیروز، یک مقام رسمی کره جنوبی از بخش الکترونیک اعلام کرد که این شرکت تصمیم دارد گلکسی S8 و S8 اج خود را  در ماه آوریل عرضه کند و همین‌طور انتظار می‌رود که گلکسی Note 8 در نیمه دوم سال 2017 معرفی شود.

قبل از آنکه کاربران، انفجار و یا آتش گرفتن گلکسی Note 7 در هنگام شارژ گزارش دهند، این گوشی از محبوبیت بالایی برخوردار بود. مانند بازار فبلت، که توسط سامسونگ الکترونیک توسعه داده شد، سری Note  در این سال دوباره عرضه خواهد شد.

یکی از نمایندگان شرکت شریک سامسونگ، برخی از ویژگی های احتمالی جدید Note 8  را منتشر کرد:

سامسونگ، صفحه نمایش با رزولوشن 2K را برای گلکسی S8 معرفی خواهد کرد، اما برای تحقق بخشیدن به توابع واقعیت مجازی در گلکسی Note 8، از رزولوشن 4K استفاده خواهد کرد. شنیده‌ام که به واقعیت مجازی پوشیدنی Gear VR متصل خواهد شد.

به غیر از صفحه نمایش 4K و قابلیت VR بهبود یافته، این دستگاه جدید از ویژگی های جدید قلم S Pen و بیکسبی- دستیار هوشمند جدید، که سامسونگ با Galaxy S8 معرفی خواهد کرد، بهره‌مند خواهد بود.

Samsung Electronics، در حال برنامه ریزی برای انتشار نتایج حاصل از بررسیfire Note 7 تا پایان ژانویه است. در حال حاضر، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مشکلاتی در طراحی سخت افزاری دستگاه وجود دارد، که مربوط به انفجارهایی است که به علت باتری های خراب واقع شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال