دوربین گوشی گلکسی اس 8 در وب‎سایت DxOMark امتیاز 88 را به دست ‎آورد

سامسونگ در فروردین‎ماه گوشی گلکسی S8 را عرضه کرد. حال کارشناسان دوربین وب‎سایت DxOMark امتیاز 80 از 100 را به آن داده‎اند تا پشت سر گوشی‎های HTC U 11 و Google Pixel و هم‎پایه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 7 اج قرار گیرد. براساس اطلاعات این وب‎سایت معتبر گلکسی اس 8 دارای فوکوس […]

سامسونگ در فروردین‎ماه گوشی گلکسی S8 را عرضه کرد. حال کارشناسان دوربین وب‎سایت DxOMark امتیاز 80 از 100 را به آن داده‎اند تا پشت سر گوشی‎های HTC U 11 و Google Pixel و هم‎پایه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 7 اج قرار گیرد.

براساس اطلاعات این وب‎سایت معتبر گلکسی اس 8 دارای فوکوس خودکار عالی، تعادل سفید دقیق و الگوریتم کاهش پارازیت بسیار موثری است. در حقیقت، فناوری فوکوس خودکار این دوربین سریع‎ترین در بین دوربین‎های دیگر گوشی‎های هوشمند است. مشکل اصلی با گوشی‎های سامسونگ این است که معمولا خروجی تصویر از دوربین کمتر شارپ است.

کارشناسان اشاره می‎کنند که Galaxy S8 مشکلی با نوردهی و رنگ نداشته است. زمانی که صحنه‎ی مورد نظر برای عکاسی کنتراست بالایی دارد، حالت HDR به صورت خودکار فعال می‎شود و این گوشی تصاویری با میزان نوردهی اندکی بیشتر تولید می‎کند. این قضیه مشکل خاصی نیست چون اکثر کاربران به این شکل تصاویر خود را دوست دارند.

این دوربین در شرایط نوری کم و محیط‎های بسیار تاریک عملکرد عالی دارد. تصایور روشن هستند، جزئیات به خوبی اصلاح شده ولی این تنها زمانی رخ می‎دهد که سوژه و دوربین بسیار ثابت هستند. حتی کوچکترین حرکت نظیر عکاسی با دوربین روی دست باعث ایجاد تصویر بسیار غیرقابل استفاده‎ای می‎شود.

قابلیت ضبط ویدئوی دوربین گلکسی اس 8 نیز از طرف DxOMark مورد تحسین قرار گرفته است. آن‎ها متوجه شده‎اند که فناوری رفع لرزش ویدئو به نسبت گلکسی اس 7 به مراتب بهتر شده است. آپگرید صورت گرفته در سوژه‎های در حال حرکت و شرایط نوری کم بسیار آشکار است ولی با این‎حال، تغییرات تصادفی فریم در زمان پنینگ دوربین ظاهر می‎شود. سرعت شاتر دوربین به نسبت سری گوشی‎های Galaxy S7 سریع‏تر است اما این تنظیمات باعث می‎شود میزان پارازیت در فیلم‎های گرفته در محیط بسته بیشتر شود و برخی از جزئیات ریز در شرایط نوری کم از دست رود.

امتیاز نهایی 88 گلکسی اس 8 یک امتیاز به نسبت محصول گوگل و دو امتیاز به نسبت دوربین جدید پرچم‎دار اچ‎تی‎سی یعنی HTC U 11 کمتر است. با این‎حال، DxOMark گزارش می‎دهد که این گوشی انتخاب عالی برای عکاسی در تمامی شرایط نوردهی مختلف است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال