میزان انتظار فروش ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ 60 درصد افزایش یافته است

اواسط شهریورماه در نمایشگاه IFA، شرکت سامسونگ از ساعت هوشمند Gear S3 خود رونمایی کرد، ولی هم‎چنان آخرین گجت پوشیدنی سامسونگ برای فروش در جایی دیده نمی‎شود. حالا طبق گزارش جدیدی که به نظر منشاء آن کره‎جنوبی است، این قضیه بعد از گذشت یک ماه تغییر می‎کند. Gear S3 از اوایل آبان‎ماه “در اکثر بازارها” […]

اواسط شهریورماه در نمایشگاه IFA، شرکت سامسونگ از ساعت هوشمند Gear S3 خود رونمایی کرد، ولی هم‎چنان آخرین گجت پوشیدنی سامسونگ برای فروش در جایی دیده نمی‎شود. حالا طبق گزارش جدیدی که به نظر منشاء آن کره‎جنوبی است، این قضیه بعد از گذشت یک ماه تغییر می‎کند.

Gear S3 از اوایل آبان‎ماه “در اکثر بازارها” برای فروش عرضه می‎شود. سامسونگ گفته می‎شود نسبت به ساعت‎هوشمند جدید خود سطح اطمینان بالایی دارد، با وجود این‎که حتی رقیب اصلی این شرکت‎ کره‎ای یعنی اپل نیز از نسل جدید گجت پوشیدنی خود رونمایی کرده است.

ظاهرا سامسونگ انتظار دارد، به نسبت مجموع ساعت‎های هوشمند و دست‎بندهای سلامتی که در سال گذشته فروخته است، فروش ساعت‎هوشمند Gear S3 تا 60 درصد بیشتر باشد. در دنیای واقعی ارقام و اعداد، یعنی این‎که این شرکت انتظار فروش 5 میلیون واحد Gear S3 را دارد، گرچه زمان رسیدن به این میزان فروش مشخص نیست. بخواهیم به گذشته نگاه کنیم در کل سال گذشته سامسونگ موفق به فروش 3.1 میلیون واحد از گجت‎های پوشیدنی شد.

Gear S3 در مدل‎های “کلاسیک” و “فرانتیر” به بازار خواهد آمد که مدل دوم از شبکه‎ی 4G LTE پشتیبانی می‎کند. قیمت محصول جدید سامسونگ انتظار می‎رود، حداقل در اروپا، در حدود 400 یورو باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال