ساعت Gear S3 سامسونگ به همراه یک نسخه کلاسیک به زودی عرضه می‌شود

نسل بعد ساعت‌هوشمند شرکت سامسونگ،  Gear S3 نام داشته و سامسونگ در حال آمادگی برای معرفی این ساعت بوده و قصد دارد آن را طی ماه‌های آینده به طور رسمی معرفی کند. حال سند تجاری جدیدی از سوی سامسونگ برای این ساعت ثبت شده که نشان می‌دهد،  Gear S3 نیز همانند ساعت‌های قبلی کره‌ای‌ها در […]

نسل بعد ساعت‌هوشمند شرکت سامسونگ،  Gear S3 نام داشته و سامسونگ در حال آمادگی برای معرفی این ساعت بوده و قصد دارد آن را طی ماه‌های آینده به طور رسمی معرفی کند. حال سند تجاری جدیدی از سوی سامسونگ برای این ساعت ثبت شده که نشان می‌دهد،  Gear S3 نیز همانند ساعت‌های قبلی کره‌ای‌ها در نسخه‌ای کلاسیک نیز روانه بازار می‌شود.

سامسونگ در سال گذشته نسل دوم ساعت‌هوشمند خود را در دو نسخه‌ی معمولی و کلاسیک معرفی کرد و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد. حتی نسخه‌ی کلاسیک این ساعت از لحاظ ظاهری زیباتر به نظر می‌رسید و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. همین جلب توجه باعث شده تا رویه‌ی معرفی Gear S3 تغییر نکند و همانند پارسال، در سال جاری نیز دو نسخه از ساعت‌هوشمند سامسونگ را شاهد باشیم. سند تجاری ثبت شده برای این ساعت نیز که امروز در وب‌سایت‌های اینترنتی فاش شده هم باعث شده تا دیگر این مسئله بر کسی پوشیده نباشد و حالا با قاطعیت بیشتری می‌توان گفت که نسخه‌ی کلاسیک Gear S3 نیز به همراه نسخه‌ی معمولی معرفی خواهد شد.

سامسونگ در نسل سوم ساعت‌هوشمند خود طراحی متفاوتی را به کار خواهد گرفت که لبه‌های نمایشگر قابل چرخش از مهم‌ترین تغییر این ساعت به شمار خواهد رفت. ساعت‌هوشمند شرکت کره‌ای تبار سامسونگ به سنسورهای بسیار زیادی مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود در رویداد IFA در ماه آینده به طور رسمی معرفی شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال