سامسونگ به فعالیت خود در حوزه دوربین‎های دیجیتال خاتمه داد

در سال 2015 شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شد که ظاهرا سامسونگ قصد دارد بخش تولید دوربین خود را تعطیل کند و این خبر اشاره می‎کرد که این شرکت خروج از کسب و کار تولید دوربین‎ برای مصرف‎کننده را در نظر گرفته است. این شرکت کره‎ای متعاقبا این خبر را رد کرد، ولی حال گزارش […]

در سال 2015 شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شد که ظاهرا سامسونگ قصد دارد بخش تولید دوربین خود را تعطیل کند و این خبر اشاره می‎کرد که این شرکت خروج از کسب و کار تولید دوربین‎ برای مصرف‎کننده را در نظر گرفته است. این شرکت کره‎ای متعاقبا این خبر را رد کرد، ولی حال گزارش منتشر شده از سوی وب‎سایت The Investor نظر دیگری دارد.

این گزارش با نقل قول از یکی از مقامات رسمی سامسونگ که نخواسته نام او فاش شود اعلام کرده است “ما دیگر دوربین‎های دیجیتال را نه تولید و نه می‎فروشیم. اما برای ادامه دادن کسب و کار خود یک دسته محصولات جدید در بخش دوربین خواهیم داشت.”

با توجه به این گفته می‎توان اعلام کرد که سامسونگ دیگر قصد تولید دوربین‎های دیجیتال را نداشته ولی ظاهرا در نظر دارد در آینده با تولید محصول جدیدی وارد حوزه‎ی دوربین‎ها شود.

با آن‎که سامسونگ در گذشته خروج از این بازار را رد کرده است، شواهد متعددی دال بر این وجود دارند که فعالیت این شرکت در بخش تولید دوربین‎های دیجیتال یا حداقل نسل فعلی این دوربین‎ها، تمام شده است.

این گزارش در ادامه اشاره داشته است “سامسونگ در بخش ورودی بازار با توجه به رشد روزافزون دوربین‎های گوشی‎های هوشمند قدرت رقابت خود را از دست داده است. حتی زمانی که شرکت‎های بزرگ ژاپنی مانند کنن و نیکون با داشتن بیش از 100 سال سابقه در بازار دوربین‎های پرمیموم با چالش روبرو شده‎اند،به نظر می‎رسد سامسونگ چاره‎ای جز ترک بازار ندارد.”

هرچند سامسونگ رسماً این موضوع را تایید نکرده ولی با توجه به این‎که چند وقتی است دوربین دیجیتالی جدیدی تولید نکرده، صحت خبر چندان دور از انتظار نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال