سامسونگ بخش تولید دوربین‌های دیجیتال خود را تعطیل خواهد کرد

همان‌گونه که استحضار دارید شرکت سامسونگ در تمامی بخش‌های الکترونیک تولیدات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. از محصولاتی همچون ماشین لباسشویی و یخچال گرفته تا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و در سال‌های اخیر نیز این شرکت در تولید دوربین‌های بدون آینه خود با محصولاتی نظیر NX500 سعی در به دست گرفتن بازار این محصولات […]

همان‌گونه که استحضار دارید شرکت سامسونگ در تمامی بخش‌های الکترونیک تولیدات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. از محصولاتی همچون ماشین لباسشویی و یخچال گرفته تا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و در سال‌های اخیر نیز این شرکت در تولید دوربین‌های بدون آینه خود با محصولاتی نظیر NX500 سعی در به دست گرفتن بازار این محصولات داشته است. حالا با توجه به آخرین شایعات منتشر شده ظاهراً شرکت سامسونگ قصد تعطیلی بخش تولید دوربین‌های دیجیتال خود را نموده است.

SamMobile در گزارش خود چنین ادعا کرده است که سامسونگ این بخش تولیدی را خواهد بست. انتظار می‌رود که کارکنان شاغل در این بخش به قسمت‌های دیگری همچون پزشکی و موبایل نقل‌مکان نمایند. علاوه بر این، وب‌سایت بخش دوربین سامسونگ نیز در ماه جاری میلادی به‌روزرسانی نشده است و همین مسئله نیز منجر به این شده که شایعات منتشر شده بیشتر به واقعیت نزدیک به نظر برسد.

لازم به ذکر است که ثابت شده دوربین‌های سامسونگ از نظر کیفیت تصویر بسیار خوب عمل کرده و با شرکت‌های به نامی همچون فوجی‌فیلم، الیمپیوس، سونی، نیکون و کانن در یک میدان رقابتی تنگاتنگ قرار داشته‌اند، هرچند باید این نکته را نیز در نظر گرفت که تمامی این شرکت‌ها در این زمینه دارای عمر طولانی‌تر و به طبع تجربه بیشتری هستند.

گفتنی است شایعات تعطیلی بخش دوربین‌های دیجیتال سامسونگ تا آنجا پیش رفته است که خرده‌فروشان پرتغالی فروش دوبین‌های این شرکت را به‌طور کامل متوقف نموده‌اند. این در حالی است که شرکت سامسونگ در پاسخ به سام‌موبایل در خصوص صحت این شایعه ادعا نموده که در حال حاضر قادر به پاسخگویی پیرامون این مسئله نبوده و در اولین فرصت به‌طور رسمی در خصوص این موضوع توضیح خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال