سامسونگ به دنبال تامین‌کننده جدیدی برای حسگرهای اثر انگشت خود است

در حالی که کمتر از دو هفته پیش خبری مبنی بر تولید حسگر اثر انگشت توسط سامسونگ منتشر کردیم گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ به دنبال تامین‌کننده‌های داخلی برای تولید حسگرهای اثر انگشت است. براساس گزارش منتشر شده، سامسونگ دو شرکت را برای تولید حسگر اثر انگشت خود در نظر گرفته […]

در حالی که کمتر از دو هفته پیش خبری مبنی بر تولید حسگر اثر انگشت توسط سامسونگ منتشر کردیم گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ به دنبال تامین‌کننده‌های داخلی برای تولید حسگرهای اثر انگشت است.

براساس گزارش منتشر شده، سامسونگ دو شرکت را برای تولید حسگر اثر انگشت خود در نظر گرفته است. یکی از این شرکت‌ها سال‌هاست که در این زمینه فعالیت دارد در حالی که شرکت دیگر تجربه‌ی آن‌چنانی را در تولید ماژول‌های اثر انگشت نداشته و احتمالا برای گوشی‌های پایین‌رده‌ی سامسونگ فعالیت خواهد کرد.

اگر شایعات انتشار یافته در این خصوص درست باشند، سامسونگ احتمالا از سه نوع حسگر اثر انگشت استفاده خواهد کرد. نوع اول را خود چشم‌بادامی‌های کره‌ای تولید خواهند کرد؛ سامسونگ وظیفه‌ی تولید نوع دوم را بر دوش شرکت‌های داخلی قرار خواهد داد و شرکت‌های مطرح نظیر Synaptics و FPC برای ساخت نوع سوم که احتمالا برای پرچم‌داران این شرکت خواهد بود با سامسونگ همکاری می‌کنند.
فعلا سامسونگ هیچ‌کدام از موارد گفته شده را تایید نکرده است. بنابراین نمی‌توان از صحت شایعات مربوط به حسگرهای اثر انگشت سامسونگ مطمئن بود. بهتر است کمی بیشتر صبر کنیم تا سامسونگ در نهایت این خبر را تایید و یا تکذیب کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال