سامسونگ 2.8 میلیون دستگاه از ماشین‌های لباسشویی را فراخوانی کرد

شهریورماه امسال، گزارشی در لابه‌لای اخبار فناوری منتشر شد که در آن برخی کاربران گفته بودند ماشین لباسشویی سامسونگ آن‌ها منفجر شده است. سامسونگ در آن زمان به مشتریان اطمینان داد که در حال بررسی مشکل است و به آن‌ها پیشنهاد داد که از تنظیمات متفاوتی استفاده کنند. اما اکنون مشخص شده است که این اطمینان […]

شهریورماه امسال، گزارشی در لابه‌لای اخبار فناوری منتشر شد که در آن برخی کاربران گفته بودند ماشین لباسشویی سامسونگ آن‌ها منفجر شده است. سامسونگ در آن زمان به مشتریان اطمینان داد که در حال بررسی مشکل است و به آن‌ها پیشنهاد داد که از تنظیمات متفاوتی استفاده کنند. اما اکنون مشخص شده است که این اطمینان بخشی چندان درست نبوده است.

سامسونگ به صورت رسمی و در کنار CPSC (کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده)، 2.8 میلیون دستگاه ماشین لباسشویی سطلی خود را فراخواند.  CPSC اظهار داشت:« قسمت بالایی این ماشین لباسشویی می‌تواند به صورت غیرمنتظره هنگام استفاده از شاسی ماشین لباسشویی جدا شود و خطر جراحت ناشی از ضربه دارد». خوشبختانه این اتفاق خیلی از انفجار بهتر است، اما باز هم حادثه ای وحشتناک محسوب می‌شود.

براساس گزارش CNBC، سامسونگ 733 گزارش از لرزش بیش از حد یا جدا شدن قسمت بالایی از شاسی ماشین لباسشویی دریافت کرده است. 9 حادثه ی منجر به جراحت نیز گزارش شده است که شامل یک فک شکسته و یک شانه ی آسیب دیده می‌شود.

به احتمال زیاد، این مشکل در ماشین‌های لباسشویی به مشکل گلکسی نوت 7 ربطی ندارد و تنها یک تصادف خیلی بزرگ (و البته شانس بد سامسونگ) است که باید با دو فراخوانی رسمی در 2016 سر و کار داشته باشند. امیدواریم که 2017 سال بهتری برای این شرکت باشد.

در این میان بهتر است که اگر ماشین لباسشویی سطلی سامسونگ دارید، به وب سایت سامسونگ سر بزنید و ببینید چه امکانی (تعمیر یا جایگزینی) برای شما مهیا است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال