سامسونگ روی تولید یک گوشی تاشو رده‌بالا برای عرضه به بازار چین کار می‌کند

سامسونگ عرضه‎ی گوشی‎های هوشمند تاشو را در چین متوقف نکرده است. این شرکت سال گذشته گوشی‌ای با شماره مدل SM-W2016 را روانه بازار این کشور کرد که یک طراحی تاشو به همراه مشخصاتی رده‎بالا داشت. امسال، گفته می‎شود سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی این گوشی یعنی SM-W2017 است که عرضه‎ی آن به […]

سامسونگ عرضه‎ی گوشی‎های هوشمند تاشو را در چین متوقف نکرده است. این شرکت سال گذشته گوشی‌ای با شماره مدل SM-W2016 را روانه بازار این کشور کرد که یک طراحی تاشو به همراه مشخصاتی رده‎بالا داشت. امسال، گفته می‎شود سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی این گوشی یعنی SM-W2017 است که عرضه‎ی آن به صورت انحصاری برای چین خواهد بود.

گوشی Samsung SM-W2017، که اسم رمزی “Veyron” را بر خود دارد یک بدنه‎ی تاشو و مشخصات رده‎بالایی خواهد داشت. هنوز جزئیات زیادی در رابطه با این دستگاه به بیرون درز پیدا نکرده است ولی احتمالا دارای یک صفحه‎ی نمایش 3.9 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن اچ‎دی، پردازنده‎ی Exynos 8890 سامسونگ، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی باشد.

جنس بدنه‎ی آن می‎تواند نظیر گلکسی اس 7 از شیشه و فلز باشد ولی نمی‎توان در رابطه با ضد آب و غبار بودن آن با اطمینان خاطر حرف زد. به محض انتشار اخبار جدیدی در رابطه با این گوشی‎ هوشمند تاشو سامسونگ شما را در جریان خواهیم گذاشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال