اپلیکیشن جدید هوش مصنوعی سامسونگ به افزایش وضوح تصاویر گرفته شده کاربران کمک می کند

سامسونگ اپلیکیشن جدیدی را برای ویرایش عکس در اختیار کاربران قرار خواهد داد که در آن از هوش مصنوعی برای افزایش وضوح تصویر و رفع تاری کمک گرفته می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ برنامه جالبی مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه عکاسی به فروشگاه گلکسی اضافه کرده است که […]

سامسونگ اپلیکیشن جدیدی را برای ویرایش عکس در اختیار کاربران قرار خواهد داد که در آن از هوش مصنوعی برای افزایش وضوح تصویر و رفع تاری کمک گرفته می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ برنامه جالبی مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه عکاسی به فروشگاه گلکسی اضافه کرده است که طی آن از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصاویر استفاده می‌شود. این اپلیکیشن با نام Galaxy Enhance-X می تواند علاوه بر تجزیه و تحلیل ایرادهای تصاویر آنها را برطرف کند. همچنین ویژگی اصلی این برنامه افزایش کیفیت تصاویر با کمک هوش مصنوعی خواهد بود.

 طی خبر منتشر شده توسط فون آرنا از مهم‌ترین مزیت اپلیکیشن Galaxy Enhance-X می‌توان اعمال تغییرات روی نسخه کپی عکس مورد نظر اشاره کرد. به طوری که روی عکس اصلی تغییراتی اعمال نخواهد شد و تنها روی نسخه کپی بهبود ها و افزایش کیفیت انجام می گیرد. البته ممکن است این اپلیکیشن به صورت انحصاری تنها برای برخی مناطق قابل دسترسی باشد. به دلیل استفاده از هوش مصنوعی در اپلیکیشن جدید ویرایش عکس تنها دستگاه هایی که اندروید ۱۰ با نسخه های جدیدتر این سیستم عامل اجرا می‌شوند قابلیت استفاده از آن را خواهند داشت. این ویژگی می تواند با کمک هوش مصنوعی رفع تاری عکس، حذف خودکار بازتاب نور، افزایش وضوح، بهبود کیفیت و روشن کردن تصاویر را انجام دهد. با وجود ویژگی های بسیار زیاد در اپلیکیشن ویرایش عکس جدید سامسونگ پیش از این نیز در بسیاری از اپلیکیشن ها مانند Lightroom و Photoshop Express برخی از این ویژگی ها وجود داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال