طرح جدید سامسونگ برای پوشاندن حفره دوربین سلفی

پتنت جدید ثبت شده توسط سامسونگ از پوشاندن حفره دوربین سلفی حکایت دارد. در این طرح برای پوشاندن حفره دوربین سلفی از یک نمایشگر کشویی استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، طراحی های متفاوت در مورد گوشی های هوشمند همگی برای از بین بردن حفره دوربین سلفی بوده است. شرکت های مختلف […]

پتنت جدید ثبت شده توسط سامسونگ از پوشاندن حفره دوربین سلفی حکایت دارد. در این طرح برای پوشاندن حفره دوربین سلفی از یک نمایشگر کشویی استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، طراحی های متفاوت در مورد گوشی های هوشمند همگی برای از بین بردن حفره دوربین سلفی بوده است. شرکت های مختلف تلاش کردند تا از طریق طراحی های متفاوت صفحه نمایش بزرگتری را برای گوشی های خود طراحی کنند. به عنوان مثال اپل از یک بریدگی در بالای صفحه نمایش استفاده می کند که دوربین سلفی در آن قرار دارد و به این ترتیب نرخ صفحه نمایش به بدنه افزایش می یابد. در گوشی های سامسونگ حفره بالای صفحه نمایش شامل دوربین سلفی و حسگرهای آن است.

اماا طرح جدید این شرکت نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد حتی این حفره را نیز به گونه حذف کند. به گزارش وب سایت mspoweruser پتنت جدید سامسونگ طرح جالبی است که افزایش نرخ صفحه گوشی را به نمایش می گذارد. در این طرح  یک صفحه نمایش کشویی قرار داده شده تا محل قرارگیری دوربین سلفی را بپوشاند.

طبق آنچه در این پتنت مشاهده می شود یک صفحه نمایش دوم وجود دارد که به صورت کشویی بر روی حفره دوربین سلفی قرار می گیرد. پیش از این برخی سازندگان گوشی های همراه از دوربین های سلفی کشویی استفاده کرده بودند که این طرح مقاومت گوشی‌های تلفن را در برابر نفوذ آب کاهش داده بود. همچنین این دوربین سلفی در سر ضربه می توانند آسیب های فراوانی ببیند. اما طرح جدید سامسونگ با مخفی کردن دوربین سلفی در پشت صفحه نمایش بسیاری از مشکلات را حذف کرده است. اکنون دوربین های سلفی بدون افت کیفیت تصاویر می‌توانند به کارکرد خود ادامه دهند.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال