پتنت جدید ثبت شده توسط سامسونگ وجود ۶ دوربین متحرک را نشان میدهد

پتنت جدید که اخیراً توسط شرکت سامسونگ ثبت شده است نشان می‌دهد که این شرکت در برنامه‌های آینده خود طراحی های جدیدی را برای دوربین در گوشی در نظر گرفته است. در این پتنت گوشی گلکسی اس با ۶ دوربین متحرک طراحی شده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، پتنت ثبت شده توسط سامسونگ […]

پتنت جدید که اخیراً توسط شرکت سامسونگ ثبت شده است نشان می‌دهد که این شرکت در برنامه‌های آینده خود طراحی های جدیدی را برای دوربین در گوشی در نظر گرفته است. در این پتنت گوشی گلکسی اس با ۶ دوربین متحرک طراحی شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، پتنت ثبت شده توسط سامسونگ طراحی جدیدی از دوربین های گوشی های آینده این شرکت را نشان می دهد. در این طرح دوربین‌ها به‌طرز جدیدی جایگذاری شده اند. چینش این دوربین ها به صورتی است که همگی می توانند چرخش داشته و بهترین عکس را بگیرند. طراحی جدید که با نام دستگاه و روش کار چندین دوربینی برای عکاسی دیجیتال منتشر شده است از ظاهر احتمالی دوربین های گلکسی S30 خبر می دهد.

 البته استفاده از چند دوربین در گوشی های هوشمند به امری عادی تبدیل شده است اما استفاده از شش دوربین متحرک که هر کدام به صورت جدا می توانند چرخش داشته باشند توانایی دوربین گوشی را چند برابر خواهد کرد. ۶ دوربین به کار رفته در سامسونگ به صورت افقی در دو ردیف سه تایی چیده شده اند. احتمالا ۵ عدد از این دوربین ها از نوع زاویه دید عریض و یکی از آنها از نوع تله فوتو خواهد بود. ویژگی جالب این پتنت حرکت و چرخش دوربین ها در زوایای مختلف خواهد بود. همچنین این ویژگی به گوشی هوشمند اجازه می دهد تا جلوه های دیگر درون عکس را کنترل کند. این تکنولوژی هنوز در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال