هدست واقعیت مجازی سامسونگ با نام Odyssey عرضه خواهد شد

چند ماه پیش بود که شرکت سامسونگ به صورت رسمی از تلاش مهندسین این شرکت به منظور توسعه یک هدست واقعیت مجازی مستقل خبر داد و اعلام کرد که این هدست، قابلیت‌های خاصی همچون ردیابی به صورت لحظه‌ای را دارا بوده و می‌تواند در رده‌ی هدست‌هایی همچون HTC Vive و Oculus Rift قرار بگیرد. این […]

چند ماه پیش بود که شرکت سامسونگ به صورت رسمی از تلاش مهندسین این شرکت به منظور توسعه یک هدست واقعیت مجازی مستقل خبر داد و اعلام کرد که این هدست، قابلیت‌های خاصی همچون ردیابی به صورت لحظه‌ای را دارا بوده و می‌تواند در رده‌ی هدست‌هایی همچون HTC Vive و Oculus Rift قرار بگیرد. این خبر یعنی هدست جدید سامسونگ قرار است با بهترین هدست‌های موجود در بازار رقابت کرده و دیگر نیازی به یک گوشی‌هوشمند برای انجام کار نیز نخواهد داشت.

اطلاعاتی که اخیرا در مورد علائم تجاری و لوگوهایی که سامسونگ به ثبت رسانده، منتشر شده، از نام احتمالی “Odyssey” برای این هدست خبر می‌دهد. البته این تمام قضیه نیست و پیش از این سامسونگ به صورت رسمی، دو لوگوی جدید با نام Odyssey را یکی از آنها شباهت زیادی به هدست‌های واقعیت مجازی دارد را در کره جنوبی ثبت کرده است. توضیحاتی که در مورد این لوگوها وجود دارد نیز به عباراتی همچون “هدست واقعیت مجازی بازی” و “سیستم نرم‌افزاری بازی واقعیت مجازی” ختم می‌شوند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این هدست جدید منتشر نشده و به همین جهت ما نمی‌دانیم که سامسونگ چگونه می‌خواهد با عرضه کردن یک محصول رده‌بالا، با هدست‌های موجود در بازار رقابت کند. حتی این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ بخواهد از نسل جدید هدست واقعیت مجازی Gear VR نیز رونمایی کرده و Odyssey، تنها یک اسم رمز برای هدست جدید سامسونگ باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال