سومین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشگاه شریف

مسابقات کدنویسی مبهم یا Spaghetti contest، نوعی از مسابقه کدنویسی است که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، باشگاه کسب و کار دانش بنیان (BOX) و پارک علم و فناوری برگزار می شود. این دوره سومین دوره از مسابقات است که در 14 آذرماه امسال برگزار می شود. با اعلام دبیرخانه این دوره از مسابقات، مهلت […]

مسابقات کدنویسی مبهم یا Spaghetti contest، نوعی از مسابقه کدنویسی است که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، باشگاه کسب و کار دانش بنیان (BOX) و پارک علم و فناوری برگزار می شود. این دوره سومین دوره از مسابقات است که در 14 آذرماه امسال برگزار می شود. با اعلام دبیرخانه این دوره از مسابقات، مهلت ثبت نام در این رویداد تا 30 آبان ماه می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، هدف از شرکت در این مسابقات علاوه بر رقابت، استخدام در شرکت های معتبر و ورود به بازار کار نیز می باشد. مخاطبان این نوع از مسابقات، علاوه بر دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته برنامه نویسی، برنامه نویسان با تجربه تر و شرکت های فعال در این حوزه نیز می باشند. در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد  باید به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه ای به زبان C++ بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.

شرکت کنندگان در این مسابقات، از مزایایی نیز برخوردار می شوند که از مهم ترین آن ها یادگیری است چرا که برنامه نوشته شده توسط تیم های شرکت کننده، توسط داوران مسابقه بررسی شده و اشکالات آن ها به شرکت کنندگان گوشزد می شود. این تمرین و مشاوره با داوارن فرصت خوبی را جهت یادگیری بیش تر برای شرکت کنندگان فراهم می کند. رقابت بر سر توانایی ها و ورود به بازار کار و استخدام توسط شرکت های معتبر نیز از دیگر مزیت های شرکت در این دوره از مسابقات برنامه نویسی مبهم می باشد.