شعبه‌ی سنگاپور فروشگاه اپل، پاییز امسال کار خود را آغاز خواهد کرد

افزایش شعبه‎های فروشگاه اپل نه تنها در ایالات‎متحده، که این شرکت به زودی اولین فروشگاه خود را در بروکلین افتتاح خواهد کرد، بلکه در خارج از مرزهای این کشور نیز ادامه خواهد یافت. طبق اطلاعات جدید این شرکت قصد دارد در پائیز  اولین فروشگاه اپل خود را در کشور سنگاپور امسال افتتاح کند. وب‎سایت 9to5Mac […]

افزایش شعبه‎های فروشگاه اپل نه تنها در ایالات‎متحده، که این شرکت به زودی اولین فروشگاه خود را در بروکلین افتتاح خواهد کرد، بلکه در خارج از مرزهای این کشور نیز ادامه خواهد یافت. طبق اطلاعات جدید این شرکت قصد دارد در پائیز  اولین فروشگاه اپل خود را در کشور سنگاپور امسال افتتاح کند.

وب‎سایت 9to5Mac به انتشار تصویری پرداخته است که گفته می‎شود از تابلویی مستقر در ناحیه‎ی ساخت فروشگاه اپل در آدرس 270 Orchard Road سنگاپور گرفته شده است. این تابلو می‎گوید شروع عملیات ساختمانی در این ناحیه از 15 اردیبهشت‎ماه امسال شروع و انتظار می‎رود در تاریخ 9 آبان به اتمام برسد. این خبر اشاره به این دارد که اپل آماده‎ی بازکردن درهای این فروشگاه اندکی بعد از این تاریخ خواهد بود.

بدون شک انجام این اقدام قبل از فصل تعطیلات به نفع اپل خواهد بود و این شرکت مکانی برای فروش محصولات جدید خود، از جمله آیفون 7 خواهد داشت که انتظار عموم رونمایی از آن در شهریورماه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال