این بازی 3.99 دلاری را به رایگان از فروشگاه اپل دریافت کنید!

آیا دوست دارید 3.99 دلار در هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید؟ اپلیکیشن رایگان هفته شرکت اپل این بار به برنامه Power Hover اختصاص یافته است. با استفاده از این برنامه به یک ربات هاوربرد ورزشی تبدیل خواهید شد که وظیفه آن پیدا کردن پسر بچه ناقلاای است که روستای شما را با استفاده از دزدیدن باتری‌ها به […]

آیا دوست دارید 3.99 دلار در هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید؟ اپلیکیشن رایگان هفته شرکت اپل این بار به برنامه Power Hover اختصاص یافته است. با استفاده از این برنامه به یک ربات هاوربرد ورزشی تبدیل خواهید شد که وظیفه آن پیدا کردن پسر بچه ناقلاای است که روستای شما را با استفاده از دزدیدن باتری‌ها به داخل تاریکی فرو برده است. 30 مرحله از این بازی وجود خواهد داشت و از طرفی در بخش Challenge نیز به شما اجازه داده خواهد شد تا بدون وارد شدن به بخش داستانی بازی بتوانید از اجرای این برنامه لذت ببرید. علاوه بر آن بخشی به نام Boss نیز وجود دارد که در آن با استفاده از موزیک‌های بسیار جالب به صدا در آمده، انگیزه زیر پا گذاشتن نیروی جاذبه به وجود خواهد آمد.

در حال حاضر می‌توانید به صورت رایگان این برنامه را از فروشگاه itunes اپل دانلود نمایید. در نهایت تنها چیزی که می‌بایست در مورد این بازی به آن توجه کنید مربوط به میزان حافظه اشغال شده از این طریق و همچنین زمان صرف شده برای به اتمام رساندن این بازی خواهد بود. در لینک زیر می‌توانید به فروشگاه آی‌تیونز اپل منتقل شده و این بازی را به صورت رایگان دانلود نمایید:

دانلود بازی Power Hover

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال