خدمات ویژه اسکایپ به کاربران در زمان شیوع کرونا

در زمانی که بسیاری از افراد در قرنطینه خانگی به سر می برند و مجبور به دورکاری هستند، برگزاری جلسات آنلاین ویدئو کنفرانس می تواند بسیاری از ارتباطات را افزایش دهد. در این بین اسکایپ اعلام کرده خدمات ویژه ای را به کاربران ارائه خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در […]

در زمانی که بسیاری از افراد در قرنطینه خانگی به سر می برند و مجبور به دورکاری هستند، برگزاری جلسات آنلاین ویدئو کنفرانس می تواند بسیاری از ارتباطات را افزایش دهد. در این بین اسکایپ اعلام کرده خدمات ویژه ای را به کاربران ارائه خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که بسیاری از کاربران برای برگزاری جلسه ها و کتفرانس ها از برنامه زوم استفاده می کنند، اسکایپ اعلام کرده خدمات ویژه ای ار به کاربران خود خواهد داد. خدماتی که می تواند با نرم افزار زوم رقابت کند. اکنون درصد بیشتر مردم برای برقراری ارتباط از برنامه زوم استفاده می کنند نه اسکایپ.

یکی از دلائل استفاده بیشتر کاربران از زوم راحتی کار با این نرم افزار است. البته این راحتی اکنون کار دست کاربران داده و موجب مشکلاتی برای آنها شده است. اکنون نرم افزار اسکایپ به عنوان زیرمجموعه مایکروسافت امکانت ویژه ای مانند میت ناو را به کاربران معرفی کرده تا بتواند بار دیگر به عنوان رقیب زوم در صحنه قرار بگیرد.

این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند جلسات را به راحتی و حتی بدون نصب نرم افزار اسکایپ انجام دهد. کاربر تنها با سه کلیک می تواند جلسات رایگان را ایجاد و به عنوان میزبان دیگر کاربران را نیز دعوت کند. کافیست کاربر به سایت این نرم افزار رفته و سپس لینک جلسه را برای حضور دیگران برای آنها ارسال کند. کاربر دعوت شده نیز در صورت نصب این برنامه در جلسه حاضر می شود و در صورت نصب نبودن برنامه می تواند از طریق مرورگر اج و ا کروم به حضور در جلسات دسترسی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال