گوشی ZUK Edge از چیپست اسنپ‌دراگون 821 بهره‌مند خواهد بود

مشخصات گوشی هوشمند ZUK Edge تاکنون بارها به بیرون درز شده است. چندین تصویر از این گوشی مشاهده کرده‌ایم که نشان می‌دهد این گوشی به رنگ سفید خواهد بود و در حال حاضر نیز –همانطور که در تصویر می‌بینید- یک مدل مشکی رنگ Zuk Edge نیز طراحی شده است. این گوشی دارای گواهی TENAA می‌باشد […]

مشخصات گوشی هوشمند ZUK Edge تاکنون بارها به بیرون درز شده است. چندین تصویر از این گوشی مشاهده کرده‌ایم که نشان می‌دهد این گوشی به رنگ سفید خواهد بود و در حال حاضر نیز –همانطور که در تصویر می‌بینید- یک مدل مشکی رنگ Zuk Edge نیز طراحی شده است.

این گوشی دارای گواهی TENAA می‌باشد _نسخه چینی FCC_ به همین دلیل مشخصات آن قابل اعتماد است. چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام آماده ارائه قدرت پردازش این گوشی، در کنار حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32/64 گیگابایت است. انتظار می‌رود که صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ فول‌اچ‌دی، دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل ، دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل و ظرفیت باتری آن 3000 میلی آمپرساعت باشد.

zuk-edge-leaks-thus-far-1

تعدادی از تولیدکنندگان چینی اخیرا بر سر حاشیه گوشی‌های هوشمند جنگ می‌کنند. اکنون ZUK _یکی از شرکت‌های تابع لنوو_ به نظر می‌رسد که پس از گوشی هوشمند شیائومی Mi MIX کششی به سمت گوشی‌های بدون حاشیه داشته است.

این گوشی زیبا با سخت‌افزار داخلی مناسب و معقول، این هفته با قیمت 390 دلار عرضه خواهد شد. اگر این گوشی همانطور که انتظار می‌رود دارای قسمت‌های داخلی بالارده باشد، می‌تواند یک گوشی ایده‌آل محسوب شود.

zuk-edge Zuk Edge

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال