تیزر جدید منتشر شده معرفی رسمی ZUK Edge در 30 آذرماه را تایید می‌کند

گوشی‌هوشمند ZUK Edge شرکت لنوو قرار بود تا در هفته‌ی گذشته به صورت رسمی معرفی شود اما به نظر می‌رسد معرفی این گوشی چند روز به تعویق افتاده است. حالا این شرکت تیزر جدیدی را از گوشی مورد انتظار خود منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی‌هوشمند ZUK Edge در روز 30 آذرماه به صورت رسمی معرفی […]

گوشی‌هوشمند ZUK Edge شرکت لنوو قرار بود تا در هفته‌ی گذشته به صورت رسمی معرفی شود اما به نظر می‌رسد معرفی این گوشی چند روز به تعویق افتاده است. حالا این شرکت تیزر جدیدی را از گوشی مورد انتظار خود منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی‌هوشمند ZUK Edge در روز 30 آذرماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

اگر نگاهی به شایعاتی که پیرامون این گوشی منتشر شده‌اند بیندازیم به چیپست اسنپ‌دراگون 821 و نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهیم رسید. پرچم‌دار جدید شرکت لنوو به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی نیز مجهز خواهد شد. محصول مورد نظر از دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی برای استفاده از دوربین اصلی و جلوی گوشی پشتیبانی خواهد کرد و با باتری 3000 میلی‌آمپری و اندروید نوقا به سراغ رقیبان قدرت‌مند خود در آسیای شرقی خواهد رفت.

با معرفی رسمی این گوشی می‌توان اطلاعات بیشتری را از آن کسب کرد پس بهتر است تا آخرین روز پاییز و معرفی رسمی گوشی‌هوشمند ZUK Edge منتشر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال