ثبت نام از متقاضیان پنل‌های خورشیدی منازل

در راستای اجرای بند “ز” تبصره “۹” قانون بودجه سال ۹۳، و اجرای دستورات وزیر نیرو، مشترکان خانگی متقاضی برای نصب سامانه‌های خورشیدی می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های توزیع برق مناطق خود، ثبت نام کرده و همچنین اطلاعات تمکیلی در خصوص نصب سامانه‌های خورشیدی را کسب نمایند. گفتنی است که در این طرح برای 10 […]

در راستای اجرای بند “ز” تبصره “۹” قانون بودجه سال ۹۳، و اجرای دستورات وزیر نیرو، مشترکان خانگی متقاضی برای نصب سامانه‌های خورشیدی می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های توزیع برق مناطق خود، ثبت نام کرده و همچنین اطلاعات تمکیلی در خصوص نصب سامانه‌های خورشیدی را کسب نمایند.

گفتنی است که در این طرح برای 10 هزار مشترک خانگی، سامانه خورشیدی نصب خواهد شد و ۵۰ درصد هزینه‌های نصب به صورت بلاعوض توسط شرکت توانیر از محل منابع عوارض برق، در سراسر کشور برای مشترکین خانگی ارائه خواهد شد.

خانی، مجری طرح‌های عوارض برق توانیر، بیان کرد: پیمانکاران پس از بررسی مدارک، ارائه ضمانت جهت تجهیزات نصب شده، کسب استانداردهای لازم و ….توسط شرکت‌های برق انتخاب و به متقاضیان معرفی خواهند شد.

به گفته وی، براساس دستورالعمل‌های ابلاغی، پیمانکاران باید یک دوره مشخص را به عنوان ضمانت محصول، به متقاضیان ارائه خدمت کنند.

خانی همچنین افزود: براساس قانون بودجه سال جاری، وزارت نیرو موظف است علاوه بر دریافت بهای برق به ازای هر کیلووات ساعت برق فروخته شده، مبلغ ۳۰ ریال به عنوان عوارض برق در قبوض مربوطه درج و از مشترکان دریافت کند.

وی تاکید کرد: براساس این برنامه ریزی، سهم هر کدام از شرکت‌ها و استان‌ها بر اساس پتانسیل استفاده از انرژی خورشیدی و شرایط استانی تعیین شده است و نیروگاه‌های خورشیدی تا ظرفیت یک کیلووات برای مشترکان خانگی نصب خواهد شد و ۵۰ درصد از هزینه آن نیز تا سقف ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از محل عوارض برق پرداخت می‌شود.

مشترکان در این روش می‌توانند میزان برق اضافه مورد نیاز را از طریق شبکه سراسری تامین کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال