سونی لیست بازی‌های PS2 قابل اجرا بر روی PS4 را منتشر کرد

به یاد دارید که سونی اعلام کرده بود که امکانی فراهم می‌کند تا بتوان برخی از عناوین کنسول PS2 را بر روی کنسول بازی PS4 اجرا نمود؟ حالا سونی به وعده‌ی خود عمل نموده و لیستی از عناوینی را منتشر ساخته که کاربران می‌توانند آنها را بر روی کنسول نسل هشتمی خود اجرا نمایند. اینطور […]

به یاد دارید که سونی اعلام کرده بود که امکانی فراهم می‌کند تا بتوان برخی از عناوین کنسول PS2 را بر روی کنسول بازی PS4 اجرا نمود؟ حالا سونی به وعده‌ی خود عمل نموده و لیستی از عناوینی را منتشر ساخته که کاربران می‌توانند آنها را بر روی کنسول نسل هشتمی خود اجرا نمایند.

اینطور که سونی در وبلاگ خبری خود اعلام کرده، بازی‌های Dark Cloud، GTA III، GTA: Vice City، GTA: San Andreas، Rogue Galaxy The Mark of Kri، Twisted Metal: Black و War of the Monsters هم‌اکنون با قیمت 9.99 تا 14.99 دلار، در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین سونی اعلام کرده که بازی‌های دیگری همچون PaRappa the Rapper 2 و King of the Fighters 2000 نیز قرار است به لیست این بازی‌ها افزوده شود.

همینطور باید اشاره داشته باشیم که این بازی‌ها با گرافیک سابق عرضه نخواهند شد و کاربران می‌توانند آنها با رزولوشن 1080p و به همراه قابلیت Remote Play، بر روی PS4 خود اجرا نمایند. این بازی‌ها از ویژگی‌های معمولی که در PlayStation Vita و PlayStation App همچون صفحه‌نمایش دوم، Share Play و … وجود داشته نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌نمایند.

در کنار افزایش پیدا کردن رزولوشن بازی، ویژگی‌های گرافیکی بسیار خوبی به این عناوین نیز اضافه شده و اصطلاحا تمامی آنها به صورت “Re-Master” عرضه شده‌اند. در نهایت باید بدانید که سونی قصد ندارد هیچ‌کدام از این بازی‌ها را به صورت فیزیکی عرضه نماید و کاربران باید تمامی این عناوین را به صورت دیجیتالی تهیه نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال