آیا سونی کنترلر DualShock پلی‌استیشن 4 را برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد؟

بسیاری از افرادی که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه دارند، معتقدند که انجام بازی‌های رایانه‌ای به کمک کنترلرها می‌تواند تجربه‌ی بسیار بهتری را نسبت به ماوس و کیبورد به همراه داشته باشد. به دنبال این موضوع، این روزها بسیاری از شرکت‌ها کنترلرهای متعددی را عرضه کرده‌اند که برخی از آنها نیز کیفیت بسیار بالایی دارند. در […]

بسیاری از افرادی که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه دارند، معتقدند که انجام بازی‌های رایانه‌ای به کمک کنترلرها می‌تواند تجربه‌ی بسیار بهتری را نسبت به ماوس و کیبورد به همراه داشته باشد. به دنبال این موضوع، این روزها بسیاری از شرکت‌ها کنترلرهای متعددی را عرضه کرده‌اند که برخی از آنها نیز کیفیت بسیار بالایی دارند. در این میان کنترلرهای کنسول ایکس‌باکس نیز همیشه بهترین سازگاری را با کامپیوترها داشته و تقریبا همه‌ی کاربران از آن راضی بوده‌اند.

اما کاربرانی که می‌خواهند کنترلر PS4 با نام DualShock را به کامپیوتر متصل کنند، با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده و نیاز به دانلود نرم‌افزارهای غیر رسمی دارند. خبر خوب این است که به زودی، کاربران می‌توانند به لطف تلاش‌هایی که سونی داشته، این کنترلر را بدون هیچ مشکلی به کامپیوتر خود متصل کنند. البته این خبر از سوی سونی منتشر نشده، بلکه اطلاعاتی که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) منتشر شده از این موضوع حکایت می‌کند.

اینطور که مشخص شده، سونی قرار است یک دستگاه با شماره‌ی کد CUH-ZWA1U را تولید و عرضه کند که بخش CUH در این کد به کنسول PS4 مربوط می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که این دستگاه به چه صورتی خواهد بود، اما می‌توان اینطور تصور کرد که این دستگاه از طریق یک رابط USB به سیستم متصل و رابط میان کامپیوتر و کنترلر دوآل‌شاک خواهد بود.

به هر شکل باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری توسط سونی در این زمینه باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال