سونی کنسول بازی PS4 Pro را رسماً معرفی کرد

سونی بعد از آن که نسخه‌ی باریک‌تر پلی‌استیشن 4 را تحت عنوان پلی استیشن 4 اسلیم برای رقابت با کنسول ایکس باکس وان S مایکروسافت معرفی کرد، از کنسول میان‌نسلی جدید خود تحت عنوان پلی‌استیشن 4 پرو نیز رونمایی به عمل آورد. پلی استیشن 4 پرو شرکت سونی دارای 1 ترابایت فضای داخلی بوده و با […]

سونی بعد از آن که نسخه‌ی باریک‌تر پلی‌استیشن 4 را تحت عنوان پلی استیشن 4 اسلیم برای رقابت با کنسول ایکس باکس وان S مایکروسافت معرفی کرد، از کنسول میان‌نسلی جدید خود تحت عنوان پلی‌استیشن 4 پرو نیز رونمایی به عمل آورد.

پلی استیشن 4 پرو شرکت سونی دارای 1 ترابایت فضای داخلی بوده و با استفاده از تکنولوژی Polaris شرکت AMD، دارای 50 درصد پردازنده‌ی گرافیکی قدرت‌مندتری است. کنسول میان‌نسلی ژاپنی‌ها حالا از بازی‌ها با رزولوشن 4K پشتیانی کرده و می‌تواند تصاویر بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن به نمایش درآورد. سونی همچنین اعلام کرده که در صورتی که تلوزیون شما از تصاویر 4K پشتیبانی نمی‌کند، بازهم تصاویر با رزولوشن فول‌اچ‌دی و با گرافیک بهتر و فریم‌ریت بالاتر به نمایش داده می‌شوند.

متاسفانه سونی در کنسول پلی استیشن 4 پرو درایور بلوری 4K قرار نداده است. بنابراین اگر به دنبال استفاده از فیلم‌های 4K هستید نمی‌توانید از بلوری پلی اسیتشن 4 پرو استفاده کنید. احتمالا سونی برای کاهش هزینه‌ها و در نتیجه افزایش سودآوردی این کنسول این درایور را قرار نداده و تمرکز اصلی خود را بر روی اجرای بازی‌های 4K در این کنسول گذاشته است.

قیمت پلی استیشن 4 پرو سونی 400 دلار خواهد بود و از اواسط آبان‌ماه به طور رسمی عرضه خواهد شد. کنسول پلی استیشن 4 پروی سونی شاید برای کسانی که نیاز به رزولوشن 4K ندارند و یا تلوزیونی با این قابلیت را در خانه‌ی خود نمی‌بینند، نیازی نباشد اما اگر گیمر حرفه‌ای هستید و به دنبال تجربه‌ی بهترین‌ها، شاید خرید آن برای شما ضروری باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال