تصاویر اکسپریا E5 سونی تصادفا لو رفت

مثل این که این روزها انتشار تصادفی تصاویر گوشی‌های هوشمند شرکت سونی که قرار است به زودی معرفی شوند، به یک موضوع مرسوم و طبیعی تبدیل شده است! این بار تصاویر جدید از گوشی اکسپریا E5 سونی که قرار است در دسته گوشی‌های میا‌ن‌رده قرار بگیرد، در رسانه‌های خبری منتشر شده است. البته قبلا هم اطلاعاتی در […]

مثل این که این روزها انتشار تصادفی تصاویر گوشی‌های هوشمند شرکت سونی که قرار است به زودی معرفی شوند، به یک موضوع مرسوم و طبیعی تبدیل شده است! این بار تصاویر جدید از گوشی اکسپریا E5 سونی که قرار است در دسته گوشی‌های میا‌ن‌رده قرار بگیرد، در رسانه‌های خبری منتشر شده است. البته قبلا هم اطلاعاتی در مورد یک گوشی مرموز با نام مستعار Sony F3311 در خبرگزاری‌ها منتشر شده بود.

این بار صفحه رسمی فیس‌بوک شرکت سونی به صورت کاملا اتفاقی! تصاویری از این گوشی جدید را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد. براساس تصاویر منتشر شده، به نظر نمی‌آید این دستگاه یک گوشی پرچم‌دار باشد؛ اگرچه تصویر مربوطه هم اینک توسط شرکت سونی از روی صفحه اجتماعی مزبور حذف شده، اما عکس‌های مربوط به آن هم اکنون در فضای اینترنتی و خبرگزاری‌ها در حال گردش است و صحبت‌های بسیار زیادی در مورد آن زده می‌شود.

گفته می‌شود که این گوشی جدید از یک نمایشگر 4.6 اینچی با دقت 720 × 1280 پیکسل، تراشه 6735 شرکت مدیاتک به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. از طرفی با توجه به قیمت احتمالی آن پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در دسته گوشی‌های میان‌رده این شرکت قرار بگیرد. قیمت این گوشی نه آنقدر زیاد است که نتوان به آن فکر کرد و نه آنقدر کم خواهد بود که با فروش بسیار بالایی روبه‌رو شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال